30.9.2013

Gravitation is not responsible for people falling in love

R.I.O t U-Jean-Komodo
Cheek-Niille joil on paha olla
IMG_1871 IMG_1925 ikrgrgg IMG_1877 IMG_1865 IMG_1880 Nappia ei saa kiinni puutuneella kädellä, normaali ihminen on tyhmä, hyvät kuvat tulee vahingossa, cosmopolitanissa on aina samat jutut, mut silti mä aina ostan ja luen sen, yskä ei lähde yskimällä ja uudet autot on kamalia. Tän mä oon tänään oppinu siitä huolimatta, että matikan koe meni vähä penkin alle. 

Avonin tilauksessa tuli mulle huimat kaks huulirasvaa ja naamaputsari. Huomenna onki vapaapäivä ja mä oon kotona! Ei auta muuta ku tuskailla sen kans, kun kotona ei oo tekemistä. Ainaki saa nukkua tai sitten ei... Antakaa mulle vinkkejä, miten yskän saa paranemaan. Terveisin viimeiset 2 kuukautta yskinyt... Lääkärissä käyntikään ei auttanu.
Enkä tiiä sit, missä koomassa oon ton kännykän kuoren sisään laitetun lapun kirjottanu, kun siinä on kirjotusvirhe. Antakaa anteeks. :D

8 kommenttia:

  1. Herttileijas nainen sulla on tukkaa! <3 Cool!


    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. tosi kiva blogi! taisit saada uuden lukijan! :)

    http://flyingtiger-jenni.blogspot.fi/

    Kaikki kommentit ja lukijat supertervetulleita! :)

    VastaaPoista
  3. finrex on paras lääke kurkkukipuun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oliskin kurkkukipua, mutta ei. Pelkästään tätä perhanan yskää

      Poista
  4. En mie vaan huomannu mitään virhettä, huomasin vaan söpön tekstin! Muutenki hirmu kivalta vaikuttaa tää sun blogi, ihana asenne sulla kaikkeen ja hauska kirjotustyyli - tykkääntykkään!'

    Täältä lyötyy mun omat höpinät, jos tahdot käydä kurkkaan <:
    http://matildannas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Virhe: puhelimessa lukee resbonsible. Pitäis olla responsible.
      Mutta kiitos :)

      Poista