22.10.2013

Ten random facts about me

kolllaaasii
1. Tieto lisää tuskaa, mutta vihaan sitä kun asioita jätetään kertomatta, etenkin jos ne jätetään tarkotuksella kertomatta. Se on ihan sama onko asia iso vai pieni, mutta etenkin jos saan kuulla jonkun asian vasta pitkän ajan päästä, niin se todellakin saa savun nousemaan mun päästä.

2. Kukaan ei ikinä muista montako veljeä mulla on. Joku luulee, että niitä on kaks, joku toinen taas luulee että niitä on viisi. Todellisuudessahan mulla on 4 rakasta pikkuveljeä, joista nuorin on 6-vuotias ja vanhin 16 tällä hetkellä. kkooolllaasook
3. Vielä vuosi sitten mä en olis ikinä voinut kuvitella pelaavani yhtäkään sotapeliä, sillä mä en voinu ymmärtää, mitä hienoo siinä verenroiskimisessa oikein on. Tällä hetkellä mä en voi ymmärtää miks jotkut ei pelaa sotapelejä. Ne on loistavaa ajanvietettä ja ne vieläpä kehittää reaktiokykyä! Onneks mun kultani sai mut innostumaan tästäkin peligenrestä.

4. Tykkään meikittömistä kasvoistani, mutta silti mun on tosi vaikee lähtee kauppareissullekaan ilman meikkiä. Musta on vaan paljon mukavampi näyttää edes vähän ehostetulta kuin että kävelisin kaupungilla ihan haamun näkösenä (kyllä, näytän meikittömänä kuulemma haamulta monen viikon sairastelun takia). kolllaaasiii1
5. Mua pelottaa välillä istua auton kyytissä. Muutama kuukausi sitten mopolla ajellessa ihan yhtäkkiä kaks autoo räsähti yhteen - toinen ajoi tois autoa päin 100km/h vauhdista. Näky oli kaikkee muuta ku mukava ja sen jälkeen mulle tuli ihan sairaan paha mieli, mitä edelleenkin pahensi se että jälkeenpäin luin lehdestä, että kolarissa menehtyi joku vanha mies. Edelleenkin mulla menee kylmät väreet, silloin kun ajellaan kyseisen kolaripaikan ohi.

6. Mä oon aina rakastanu vaatteita ja shoppailen melko paljon. Vaikka vaatekaappi onkin melkein ylibuukattu, niin silti musta tuntuu, että en ikinä löydä mitään päälle pantavaa. Ainakin pienenä mua kiinnosti ilmeisesti naisellinen tyyli, sillä olin kerra kaupassa käydessä mennyt silittelemään jonkun naisen sukkahousuja ja ihaillut niitä. kolllaasijf
7. Tykkään olla huomion keskipisteenä, mutta vain kaveriporukassa. En tykkää yhtään esimerkiksi esitelmien pidosta.

8. Mä oon seurustellut kohta maailman ihanimman miehen kanssa vuoden. Matkassa on ollut mutkia, iloja ja suruja, mutta yhdessä olaan pysytty ja toivottavasti tullaan aina pysymäänkin. Mä en ees osais kuvitella ilmaani ilman mun rakkaintani. Eetu <3 kolllaassiii
9. Enemmän ku mitää, mä haluaisin tällä hetkellä päästä lenkkeilemään ja liikkumaan kunnolla. Mä kaipaan kunnon rääkkilenkkejä ja musiikin kuuntelemista juoksun tahtiin. Oon ollut kipeenä ihan älyttömän kauan ja voimat alkaa olemaan lopussa. Mikään ei vaan tunnu auttavan. Lihakset on mennyt ihan rapakuntoon ja kroppa ei tyydytä enää mun silmää.

10. Haluaisin todella paljon tälä hetkellä muuttaa pois kotoo. Vaikka täällä asuukin ne kaikista rakkaimmat ihmiset, niin tuntuu siltä, että mun paikkani ei oo täällä mettän keskellä ja että olis aika opetella elämään kokonaan omaa elämää ilman huolehtivaa lintuemoa.kolllagggaasii

1 kommentti:

  1. olipas kiva postaus :) itsekin asun melko korvessa ja odotan todellakin että pääsisin jo muuttamaan pois täältä!

    VastaaPoista