15.10.2013

Vähä glitterii ja vähä pöllöö

Plumb-Don't deserve your love
iky IMG_2089 IMG_2086 ifjoi housut: Dr. Denim  paita: Vero Moda / korut: Glitter IMG_2084 IMG_2132

Mä en yleensä kommentoi mun youtubesta linkitetyistä biiseistä mitään, mutta toi Plumbin kappale "Don't deserve you" iski mun ihan täysillä, kun se alko soimaan viimesimmässä The Vampire Diaries -jaksossa. Ihanan mahtipontinen ja sanat on ihan täydelliset. Biisi oli jo ennestään tuttu mulle Paul van dykin versiosta, mutta kyllä tää on vaan parempi.
 Syysloma alkoi ja mua puri leivontakärpänen. Viikonloppuna väsäsin mustikkapiirakkaa ja tänäaamuna heti herättyäni leiponu kinkkupiirakan. Huomiseks olis suunniteilla sämpylöiden tekoa. Loman asustelen kullan tykönä Kankaanpäässä. Päivät oon täällä yksikseni, mutta enköhän mä bloggaillen ja leipoen saa aikani kulumaan. :)
Kolmannesta ja viidennestä kuvasta näkee eilisaamun upeuden. Nurmikko oli ihan jäässä ja kimalteli auringonpaisteessa. Pakko mun oli väsymyksestä huolimatta napata kamera käteen ja ottaa muutama kuva.

Nyt taidan hilpasta ruuanlaiton pariin. Kommentoikaa ja laittakaa toiveita tulemaan rohkeasti.

1 kommentti:

  1. Oletpa suloinen! :)
    Plumbin kappaleet on ihania. Tekee mieli vaan mennä lattialle makaamaan ja fiilistellä.

    VastaaPoista