3.11.2013

Just one thing can make your day better

Untitled Apua kun on postaileminen jäänyt. Kauhee kiire painaa päälle ja koko ajan on ollu jotain tekemistä. Tällä viikolla en oo kovinkaan montaatuntie ees ehtiny oleen kotona, vaan oon rampanut autokoulun Tampereen ajossa, Kankaanpäässä, välillä vähän koulussakin ja perjantaina eksyttiin Kauhajoellekin. Viimetorstaina mulla ja kullalla tuli yhdessäoloo vuosi täyteen. ♥ On se kumma, kuinka nopeesti aika voi kulua. En ees oottanu Eetulta mitään lahjaa, mutta silti sain ihanan yllätyksen. 

Torstaina astuin bussista pihalle ja kipitin kullan kyyttiin. Eetu sano ostaneensa tupakkia ittellensä ja mä olin siitä kiukkunen (ja muutenki oli ollut vähä huono päivä niin en ollut ihan parhaimmalla tuulella), koska se on lopettamassa, eikä oo ees ostanu sitä ittellensä viimeaikoina. Tottakai mä huolehdin mun rakkaan keuhkoista, vaikka omistani en niin välittäiskään. Kokeilin sen taskuja, mutta ei siellä mitään ollu. Eetu sano niitten olevan takapenkillä ja käski mun kattoo sinne, mutta sanoin vaan, että ei mua kiinnosta sen tupakit. Sitten Eetu otti takapenkiltä mulle kukkakimpun, mikä todellakin oli koko päivän paras piristys ja ihanin yllätys vähään aikaan. :) Sain siis kymmenen vaaleenpunasta ruusua! ♥

Pitäis käydä joku päivä ottamassa passikuvat ajokorttia varten ja kaivaa terveystodistus jostain piilosta esille, että pääsis suorittamaan teoriakokeen. Sitte kun vielä sais muutaman ajotunnin tungettua jonnekin, niin ajokorttia alkais oleen melko lähellä. Alkaa vähän jännittämään. Enää 10 päivää, niin mäkin oon täysikänen! 

ps. Nyt voitte myös tulla kyselemään multa tyhmiä askissa. Pääset sinne painamalla tästä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti