10.12.2013

Black & white

nolomustajou IMG_2666 IMG_2658 IMG_2653 Koulu maistuu puulle. Etenkin ne kasaantuvat matikan tehtävät ja äikän aineet melkein halkasee mut kahtia, mut mä oon niin aikaansaamaton, enkä osaa ottaa itteeni niskasta kiinni ennen ku on ihan pakko. Onneks enää pari viikkoo joululomaan ja sitten saan pienen hengähdystauon ennen sitä viimestä rankinta YO-koelukurumpaa. 

Toinen mun pään sekasi saava asia on puhelimet! Miks ne ei voi ikinä toimia kunnolla. Mulle niin rakas Samsung Galaxy S3 mini ei suostu enää latautumaan kunnolla, kadottaa välillä kaikki maailman yhteydet ja jumittaa niin kuin VR:n junat, ellei jopa pahemmin. Huolto vois olla kova sana täs asiassa, mutta mä kun en pysty rakkaastani luopuman ees päivän ajaks. Mitä mä tekisin koulussa ilman puhelinta - kuolisin tylsyyteen.

 Ensviikolla on myös palauttava ajotunti ja ryhmä ajo. Kuka on ollu niin helvetin tyhmä ja rahanhimonen, että on keksiny ääliömäisen harjotteluvaiheen?? Kyllä ne vanhat papparaisetkin on ihan hyvin, ainakin mun silmillä katottuna, pysyny tiellä ilman harjotteluvaihettakin. 
Rahanriistoo vai mitä mieltä ootte?

6 kommenttia:

  1. No musta se on kyllä vähän rahanriistoa :D Vähempikin riittäisi. Kun nyt tilastoja katsoo, niin esim. Australiassa, jossa koko lysti maksaa vähemmän kuin kymmenesosan Suomen autokouluhinnoista, liikennekuolemat 100 000 ihmistä kohti on käytännössä sama kuin Suomessa ja liikennekuolemat autoja kohti vähemmän. Mut joo, eipä voi mitään :/

    VastaaPoista
  2. Hei ihana blogi ja tosi hauska nimi tällä:) Kivoja kuvia myös!!
    Tsekkaa mun blogi kans: http://hennoaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mää niin muistan ton yo stressin, mutta harmikseni se stressi ei loppunut siihen vaan yliopistossa se on vieläkin pahempaa ;D

    Nomi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli jatko-opintojen stressiä odotellessa... :D

      Poista