15.12.2013

Joululahjatoiveeni ♥

sonja kollaasi1 Jouluun on viikko aikaa ja todennäkösesti kaikki on ehtineet joululahjat jo ostamaan, mutta mä viisaana teen joululahjatoivelistani näin vähän myöhässä.

1. En oikein toivo mitään erikoista ja usein ihmiset antaa lahjaks asioita, mitä ei tuu eden käytettyä, mutta mun listalla ihan ykkösenä on perustarpeita, mitä ilman nainen ei pärjää ja jotka on aina loppu silloin kun niitä eniten tarvitsee. Oon hiuslakan, ripsivärien ja hiusten lämpösuojan suurkäyttäjä, joten ne tulis ehdottomasti tarpeeseen.

2. Mulla ei ikinä oo ollut omaa hiustenkuivaajaa, sillä usein mä pesen hiukset illalla ja aamuun mennessä ne on, yllätysyllätys, jo kuivat. Ja silloin kun oon hiustenkuivaajaa tarvinnut, niin oon napannut äitin oman lainaan. Nyt kun alkaa jossain vaiheessa omilleen muutto häämöttää ja yleensä oon aina kullan tykönä, eikä äitin kuivaaja oo silloin saatavilla, niin tulis todellakin oma versio kovaan käyttöön (etenkin niinä väsymysiltojen jälkeisinä aamuina, jolloin oon laiskuuttani jättäny hiustenpesun vasta aamuun).

3.  Policen to be the queen -hajuvesi! Voiko täydellisemmän näköstä hajuvesipulloo olla olemassa? Eipä oo ainakaan vielä hienompaa vastaan tullut. Anttilan sivuilla tuoksua kuvailtiin näin: Viettelevän mysteerinen, räjähtävä tuoksu, joka hurmaa aistit. Ensituoksussa poreilevat sitrukset sekä punaiset marjat mm. mansikka ja punaviinimarja. Sydäntuoksussa iloisen hedelmäinen vivahdus. Aistillinen pohjatuoksu on Patsulin ja lämpimän vaniljan syleily, laskeutuen pehmeään myskiin. Tuoksuperhe: chypre-hedelmäinen. Kuulostaa hyvältä!   

 4. Ipad valkoisena. Mulle kelpaa normaalin lisäksi myös minikokoinenkin. Tabletti olis älyttömän kätevä esim. leffojen katteluun ja äkilliseen pelihimoon. Mulle on jotenkin myös syöpyny aivoihin, että sen pitää olla valkonen, ehdottomasti!

5. Voiko naisella olla liikaa koruja? Ei, jos multa kysytään. Tällä hetkellä haaveilen omasta kunnon rannekellosta isolla pyöreellä kellotaululla ja ranneketjuista. Etenkin joku tommonen kuvassa olevan rannekorun tyylinen sydänhärpäkekoru olis todellakin mun mieleen. Lisäks mä tarttisin uuden ohuen hopeisen ketjun, jota vois kokoajan pitää ranteessa.

Mitä teidän joululahjatoiveisiinne kuuluu vai toivotteko pelkästään iloista joulumieltä? :)

4 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kiva ulkoasu!!(:

    http://fanni0405.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mä tein oman toivepostaukseni ihan yhtä myöhässä kuin säkin, mutta jospa ne toiveet sitten ensi jouluksi toteutuis. :D Mä toivoin enemmän kaikkea pehmeää, sukkia, OnePiecen, viltin, pussilakanoita...

    http://pastellinpinkkipikkutytto.blogspot.fi/

    VastaaPoista