16.1.2014

Joulukuun lempparit ♥

Aattelin esitellä mun joulukuussa suosikeiksi nousseita tuotteita. Lukekaa ja kertokaa, että mitä tykkäätte tän tyyppisistä postauksista ja haluutteko tän tyylisiä lisää?joulukuun lempparit 3 Katy Perry Killer Queen -rasvat, suihkugeeli ja hajuvesi En oo joululahjojani vielä yhtään esitellyt, mutta ajattelin, että voisin pikkuhiljaa esitellä näitä. Nää Katy Perryn tuotteet sain lahjaks tädiltäni. Kuvasta tosin puuttuu hajuvesi, jota mulla ei ollut kotona silloin kun otin kuvia. Näissä on ihana perustuoksu, joka on täydellinen arkipäivinä koulussa. Etenkin tykkään siitä, että hajuvesi on edp, sillä tuoksu kestää loistavasti koko päivän. joulukuun lempparit 2 L'oreal Paris sublime mousse -hiusväri sävyssä deep cativating mahogany. Väri on ihanan punertavan ruskee. En oo ikinä oikein tykänny pelkästä normaaleista ruskeen sävyistä, vaan vaadin mukaan aina sen pienen punertavan vivahteen. Tää väri oli halpaa ja tosi helppo levittää ja riittävää. joulukuun lempparit 4 Mun luottokajaali wet'n'wild nestemäinen rajausv'ri pääsi loppumaan ja multa löyty kotoo Avonin glimmerstick diamonds. Oon muutenkin tykästynyt viimeaikoina kaikenlaisiin glitterkyniin ja niitä on tullut tungettua silmiin välillä vähän liikaakin. joulukuun lempparit 5 Kuvassa näkyy kummitädiltä saatu S-kirjain koru ja kullalta saatu tommonen peruskaulakoru. Mun on jokapäivä pitänyt laittaa kaulaan aina joku koru, vaikka mulla oliskin kaulahuivi sen päällä. Noilla on vieläpä tunnearvoo, joten ihan periaatteesta niitä on vaan pakko pitää joka päivä kaulassa. Etenkin noi tommoset melko normaalit kaulakorut on kiva lisä asuihin aina. joulukuun lempparit 6 Sain ennen joulua kokeiltavaks Clarinsin meikkivoiteen ja voin todeta, että yhtä hyvää mulla ei oo pitkiin aikoihin ollut. Tää on tosi kestävää, eikä rupee päivän mittaa kiiltelemään kasvoilla. Tää antaa vaan ihanan luonnollisen hehkun kasvoille. Voin todellakin suositella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti