27.1.2014

Mikä koukuttaa?

koukku6 copy Videopelit
Silloin, kun veljien kanssa saatiin eka pleikkari 2, niin mun sisäinen poika ja pelihulluus heräs. Eka peli tuohon laitteeseen oli joky vanha Crash Bandicoot, joka nykyään on hukassa. Olis ihanan nostalgista päästä pelaamaan sitä jälleen. Mutta vielä enemmän nostalgiaa herättäis Super Mariot vanhalla Nintendolla. Tuun aina mielessäni nauramaan ajatukselle Pikku-Sonjasta, joka hyppii ohjaimen kanssa ympäri huonetta luullen sen parantavan pelaamista.

Yli vuosi sitten mä en edes suostunut koskemaan yhteenkään Call of dutyyn tai mihinkään peliin mihin liittyi aidontuntusta tappamista. Eetu kuitenkin onnistui houkuttelemaan Black Ops kakkosen ihmeelliseen maailmaan ja edelleenkin parasta tylsyyden tappoa on pleikkarin päälle pistäminen ja se tunne, kun onnistut saamaan online-pelissä ainakin kymmenen tappoa. koukku copy The Vampire Diaries
Eräänä tylsyyden valtaamana päivänä noin tuhat vuotta sitten, erehdyin katsomaan The Vampire Diariesia ja yllätyin positiivisesti. Aikasemmin äiti oli mulle haukkunut tän sarjan ja automaattisesti ajattelin sen olevan perustylsä nuorten sarja. Mikä voiskaan olla koukuttavampaa, kuin huippujuoni ja Ian Somerhalder!
Vaikka sarja onkin suunnattu tytöille, niin myös mun rakkaani jaksoi kattoo kaikki jaksot mun kanssa ja nykyään Eetu kyselee aina, että koskas se seuraava jakso tuleekaan. :D koukku5 copy Kännykät
Tää laite on kaiken pahan alku ja loppu. Ostettuasi älyluurin, -puhelimen tai miksi sitten ikinä kutsutkaan sitä, se alkaa kummitella mielessäsi pahalla tavalla. Koko ajan tarvitsee tarkistaa onko joku laittanut whatsappiin viestiä, onko joku lisännyt faceen hauskan kuvan viimeviikonlopulta tai onko paras kaverisi ehkäpä vihdoinkin kirjautunut ask:iin.

Ennenkin ollaan pärjätty ilman puhelinta ihan hyvin, mutta nykyään auta armias jos puhelin ei olekaan näköpiirissä, niin on vaarana sydänkohtaus. Myönnän räpeltäväni liikaa puhelinta. Koulussa se toimii tylsyydentappajana, kotona se on piru, joka valvottaa liian myöhään ja aamusin se ärsyttävällä linnunlaulullaan yrittää saada mut ylös sängystä. Olis hienoo pystyä elämään vielä nykypäivänäkin edes yks päivä täysin ilman puhelinta, mutta taitaa jäädä haaveeksi. koukku2 copy Pretty Little Liars
Toinen koukuttavimmista sarjoista on Pll. Onnistuin löytämään tän sarjan joskus aikoinaan, ennen kuin se rantautui suomen televisioon, demin ihmeellisestä maailmasta. Mulla on jälleen kerran pieni tylsyysongelma ja jonkun kehuttua tätä sarjaa mä olin heti valmis katsomaan, mitä se todellisuudessa oli. Rikoksia, inspiroivia asukokonaisuuksia, mielenkiintonen juoni, nättejä kampauksia... Mitä muuta voiskaan toivoo tv-sarjalta.
koukku3 copy Shopping
Jokanen varmaan tietää tunteen, kun on löytänyt täydellisen laukun, saa tuoda sen kotiin ja todeta, että se on nyt mun. Mä totesin yks aamu, että raha ei tuo onnea, mutta olisin varmasti onnellisempi jos mulla olis varaa isoon vaateröykkiöön, jolloin mun ei tarttis kärsiä joka-aamuisista vaatekriiseistä. Materialismismionnellisuus on asia, joka ei ehkä kestä kauaa, mutta näin naisena voin sanoa, että se tuo todellisen hyvänolontunteen ainakin hetkeks.
Tiedän, että kaikki ei tykkää kierrellä vaaterekkien ympärillä hikisenä ja kärsiä miljoonan villapaidan sovituksen jälkeen sähkösistä hiuksista, mutta mun mielestä siinä on tietty oma ihana tunnelmansa. Etenkin minä maalla asuvana ihmisenä, jonka lähimmät kunnon vaatekaupat löytyy monen kymmenen kilometrin päästä, voin todeta shoppailun olevan erittäin koukuttavaa ja loistavaa viihdettä.

koukku4 copy Cosmopolitan 
Mikä siinä on, että joka kerta astuessani kauppaan mun tarttee kävellä lehtihyllylle tarttua Cosmopolitaniin tai johonkin muuhun täysin turhaan naistenlehteen, jonka jaksan lukea kerran lävitse ja sen jälkeen se jää hyllylle pölyyntymään jo valmiiksi liian korkean lehtipinon päälle. Cosmopolitania tulee luettua yleensä useiten ja oon huomannut, että jutut alkavat jossain vaiheessa toistelemaan itseään. Aina on samat ripsiväri- ja huulipunavinkit. Kuitenkin on aina ihanaa rentoutua, heittää aivot narikkaan ja lukea, mitä miespaneelissa tällä kertaa kerrotaan.

Mua kiinnostais myös tietää, mitkä asiat on saaneet teidät koukuttumaan.

1 kommentti:

  1. Kiva postaus ja tosta kännykät jutusta oon ihan samaa mieltä! :D Itsellä whatsappia tulee tsekattua vähän turhankin usein :)

    livlaviloca.blogspot.fi

    VastaaPoista