24.1.2014

My samsung is dying

sonja7 sonja1 sonja3 sonja2 Voisko olla mitään parempaa kuin myöhäset kouluaamut, kun saa nukkua niin pitkään kun haluaa? Ehdin aamulla syömään aamupalaa, mikä jää aina tekemättä kauheen kiireen takia (syyttäkää sitä, että torkkunappula on olemassa), pakkaamaan tavaroita ja aikaa jäi vieläpä muutaman kuvankin napsasemiseen. 
Toi harmaa H&M:n paita taitaa olla jo yläasteaikoina ostettu, mutta mun rakkaus sitä kohtaan ei misään vaiheessa oo huvennut. Eetu on jopa joskus kysellyt multa tästä paidasta, että miks mä pidän keskellä päivää yöpaitaa (hei ei tää voi näyttää yöpaidalta) ja vaarilla on tapana valittaa, että tässä on liian iso kaula-aukko. :D Tää on kuitenkin ihanan rento vaatekriisipäivinä täydellinen valinta. sonja5 sonja6
Eilen illalla mun rakas kännykkäni yritti saada mulle aikaan hermoromahkduksen, missä se ei kylläkään onnistunut. Se tipahti aamutakin taskusta ja näyttö meni tuhannen päreiks... hups! Hauskinta on se, että se tipahti lampaantalja -matolle, mikä on todennäkösesti koko talon pehmein matto. Mua vaan nauratti koko puhelimen lasin hajoominen. Onneks sentään näyttö toimii moitteettomasti edelleen muutamasta säröstä huolimatta. 

Tietääkö joku, mistä Samsung galaxy S3 miniin sais tilattua uuden näytön, minkä vois itte vaihtaa? Korjaukseen en aio viedä, sillä tulee todennäköisesti maksamaan maltaita.

9 kommenttia:

  1. Mun poikaystävä on tilannut näyttöjä halvalla jostain tyyliin Kiinasta! Halvalla saa ja jos itse osaa korjata, niin kätevähän se on :)

    Aivan ihana muuten toi siipisormus!

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi sulla!! Tosi ihania asuja kans! + oot hirmu kaunis!(:

    http://fanni0405.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Toi sun tukka on vaan jotenki niin ihana :) Olispa mullakin pitkä ja hyväkuntonen, mutta eiihh..

    ♥: http://wonderlandxxtuuulis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Ihana ulkoasu ja blogi <3 jäin seuraan :)

    VastaaPoista
  5. Haastoin sut meijän blogissa :)
    yeswemetontheinternet.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulle on tää sama haaste tullut jo kerran, mutta tarttee kattoo, jos vaikka vastaisin molempien haastajien kysymyksiin. :)

      Poista