4.2.2014

Bag Dreams

laukkuhaaveilua 1. Michael Kors 2. DKNY 3. DKNY 4. Anna field 5. JFR 6. Friis & Company

Viimeaikoina oon onnistunut hajottamaan lähes kaikki mun laukkuni. Yleisimpänä syynä on ollut vetoketjujen hajoilu eli ei auta muuta kun kirota vetoketjujen keksijää, joka saa mut hulluuden partaalle välillä.

Viimepäivinä oon istunu nenä tietokoneen ruudussa kiinni ja haaveillu laukuista. Etenkin mun silmään yleensä ensimmäisenä iskee laukut, joissa on niittejä tai hihnassa ketjua. Nellyn sivuilta löyty myös yks aivan täydellinen laukku - paitsi että se oli oranssi. Värinä ehdottomasti täytyy olla musta tai valkonen, jotta asuihin yhdisteleminen olis mahdollisimman helppoa.
Kokosin pienen kollaasin laukuista, jotka mun silmiin näyttää hyviltä. Ylärivistä löytyy hieman kalliimpia vaihtoehtoja ja alempana on halvempia. Etenkin toi ykköskohdassa oleva Michael Korsin laukku miellyttää mun silmää ihan älyttömästi ja se todellakin löytyis jo multa - ellei hinta olis kolminumeroinen.

Mistä laukuista tai asusteista te ootte viimeaikoina haaveilleet?

2 kommenttia:

  1. Noista sun laukuista kolmonen on eniten mun mieleen! Itse oon haaveillut nahkaisesta olkalaukusta tai nahkaisesta repusta, mutta ostin just käytännöllisen koulurepun ja muulle ei just nyt oo mitään tarvetta... Ehkä sit ittelle synttärilahjaks tai jotain :D

    VastaaPoista
  2. Sulla on selvästi hyvä maku, voisin käyttää jokaista! :) Samaa ongelmaa löytyy kyllä täältäkin, oon vaan ilmeisesti laukkujen suhteen vähän pihi, kun en haluais millään ostaa edes 30€ maksavaa :D

    VastaaPoista