10.2.2014

I've been shopping all my life and still have nothing to wear

IMG_3178 Aamulla käväsin tekemässä Englannin YO-kuuntelun, joka oikeesti oli yllävän helppo mun mielestä. Kerrankin jaksoin jopa keskittyä kunnolla. Sen jälkeen olin sopinut, että mennään Lielahteen Giganttiin kattomaan uus puhelin mulle. Aamulla vielä varmistin nettisivujen liikkeiden varastotilanteesta, että onko just sitä mun haluamaa puhelinta tarjolla - olihan sitä. Liikkeessä sitä ei todellisuudessa sitten kuitenkaan ollut. Hieman pisti vituttamaan... Eli tällä hetkellä joudun vielä sinnittelemään ikuisuuden vanhan Nokian xpress musicin kanssa. Illalla taitaa kuitenkin lähteä vielä puhelin tilaukseen, josta myöhemmin sitten lisää. 
Pikasen Gigantti-visiitin jälkeen suunnattiin Eloon. Mä en ees muista koska oon viimeks shoppaillut. Ihme kyllä mä löysin jotain kivaa Elon huonosta vaateliikevalikoimasta huolimatta.
IMG_3179paidat: Seppälä IMG_3181 housut: Seppälä IMG_3182 timanttitarra: Tiger // kaulakoru: Glitter IMG_3185 laukku: Aleksi13 
Mä oon pitkään ettinyt täydellistä farkkupaitaa. Jokaisessa mun kokeilemassa on aina tuntunut olevan jotain vikaa. Tää Seppälän kappale tuntui täydelliseltä, joten tottakai se lähti mukaan.
Aleksi13:ssa oli loppualet meneillään, joten siellä oli kaikkee ihanaa tosi halvalla. Kuvan laukulle hintaa jäi noin 25 euroo eli ei paha! Se on mielettömän tilava ja kivan näkönen vieläpä. Unelmalaukun tasolle tää ei kuitenkaan ihan vielä yllä eli metsästys jatkuu. Onpahan nyt ainakin joku laukku kaikkien niiden mun vanhojen rikkinäisten tilalle.

1 kommentti:

  1. tosi kiva blogi sulla :):) taidanpa jäädä seuraamaan :)
    http://petrajuulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista