26.2.2014

Kisulipaita

aaaaaaaflmlkfmk housut: Seppälä / jakku: H&M / toppi: H&M / kengät: H&M / sormukset: h&M / kaulakoru: glitter IMG_3383 IMG_3393 IMG_3384 IMG_3386 Viimepostauksen insta-kuvissa näkyikin jo mun uus toppini. Aluks vähän mietin tilausta tehdessä, että otanko vai en, mutta loppujen lopuks se lähti mukaan ja oikeesti, voiko sulosempaa paitaa edes olla! Kuvassa oleva siipisormus on yks mun lempparikoruistani, mutta "hopeiset" halppiskorut alkaa äkkiä muuttumaan kuparin/pronssin sävyseks. Olisko jollain vinkkiä, millä sen vois estää. Osa mun tosi kivoista koruista on muuttunut ajan myötä käyttökelvottoman värisiks.
Yritin tänään asukuvien lisäks ottaa muutamaa nättiä kuvaa pihalla, mutta eipä se tuolla ruskeudes onnnistunu. Mulla on ikävä kesän värejä!

3 kommenttia:

  1. Mä oon ainakin kuullu, että kun väritöntä kynsilakkaa levittää korujen päälle, ne ei menetä väriään niin äkkiä. Tiiä sitten kuinka hyvin oikeesti tepsii.. :D

    VastaaPoista
  2. kiitos vinkinstä. :) Pitää kokeilla :D

    VastaaPoista
  3. Sulla on älyttömän ihanan väriset hiukset! nice blog :)

    http://beautifulmess-nora.blogspot.fi/

    VastaaPoista