17.2.2014

Penkkarit, potkiaiset ja abiristeily!

jjjeeeejejej jjjeejejeje jjejeejjee jjejeeejjejje jjeejjejejej jjeeejjee jjjeejejejejejej Viimeviikko oli tähän mennessä vuoden paras! Keskiviikkona oli kakkosien meille järjestämät potkiaiset, jotka oli tosi hienosti järjestetty. Ilmasta juomista, mökki ja hyvää musiikkia - mikä voiskaan olla parempaa?
Torstaina olikin penkkareiden vuoro ja meillä oli aiheena Antiikin aika. Päätin siis vetästä laakeri seppeleen päähän ja mennä pelleilemään. Mekko myytiin Punanaamiossa Afrodite -asuna, joten ilmeisesti mä sitten olin Afrodite!
Perjantaina koitti vihdoin päivä, jota olin eniten odottanut eli abiristeily! Mulla oli ihan mielettömän hauskaa koko risteilyn ajan. Perjantai aamuyöllä mulla tais olla enemmän energiaa kuin kellään muulla ja muutaman tunnin yöunien jälkeen heräsin aikasin aamulla biletysfiiliksen kera!

Viimeviikon ansiosta voin sanoa, että kyllä kannatti mennä lukioon. Eihän tämmöstä amiksessa olis ollut. Nyt alkaakin lukemisurakka YO-kokeita varten, mutta tarttee muistaa, että rankka työ vaatii myös rankat huvit! haha

3 kommenttia:

  1. Sulle on haaste mun blogissa ;)
    http://caddyblogstoo.blogspot.fi/2014/02/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :) suoritan haasteen heti seuraavan tylsyyshetken koittaessa :D

      Poista
  2. Oi vitsi, tuli ihana olo ku nähny kaikkia penkkari/abiristeilykuvia ku iteki vuos sitten ollu mukana :D vaikka kävinkin vaan kaksoistutkinnon, niin oli ihan huippua silti päästä sinne risteilylle :')

    http://jiidamandas.blogspot.fi/

    VastaaPoista