23.2.2014

Things about me (haaste)

jslivjsj
Serkku  antoi mulle haasteen, joten aattelin tehdä sen näin sunnuntai-illan kunniaks. Mulle on aikasemminkin annettu jo kaks kertaa tää haaste, mutta tuskin siitä haittaakaan on, että teen sen taas. Jätän kuitenkin haasteen eteenpäin laittamisen ja kysymysten keksimisen väliin.

Tämän haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä. Säännöt menee näin: 1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. 2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen. 3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. 4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa. 5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut. 6. Kerro kuka sinut haastoi. Ei takaisin haastamista. 

Untitled  11 asiaa itsestäni
1. Olin pienenä  tosi tarkka nukkumaanmeno ajoistani. Esimerkiks ala-asteella mun oli pakko mennä aina nukkumaan viimestään yheksältä. Nykyään mulle on ihan sama vaikka nukkumaanmeno venähtäis yli puoleen yöhön.
2. Rakastan valokuvaamista. Se on ihan mahtava tunne, kun saa ikuistettua jonkun tärkeen hetken muistiin. Tosin, vaikka mä teoriassa tiedän miten kaikki kameran asetukset toimii, niin silti niiden käyttäminen tuottaa ongelmia. Ei se oo niin helppoo säätää esim. hämärällä kaikkia asetuksia just täydellisesti oikein.
3. Mun lempieläin on kissa. Kotoo meiltä löytyykin yks kissa ja lehmiä. Lisäks meillä on ollut joskus myös lampaita ja koira. Jostain syystä en kuitenkaan tykkää koirista. Mä en vaan voi sietää niiden hajua tai sitä miten ne yleensä käyttäytyy. Sängyllä röhnottävä laiska kissa on vaan niin paljon mieluisampi mulle.
4. Oon addiktoitunut pidennyksiin. Mun hiukset on ihan kivat ilman niitäkin, mutta jotenkin on paljon varmempi olo kun päässä keikkuu pitkät ja paksut hiukset.
5. Mun kaverit sano mua ala-asteella Sonkuks. Nykyään olis kyllä ihan älyttömän outoo, jos joku kävelis vastaan ja sanois: "Hei Sonkku!"
6. Mun oikeen käden peukalon pää meni poikki ollessani alle kouluikänen. Siinä on vieläkin näkyvissä arvet, eikä kynsi kasva saman näköisenä kuin vasemmassa kädessä. En kuitenkaan muista sitä tilannetta, kun sormi meni poikki. Muistan vaan sen, että mulla oli siinä side, jossa oli kaks likaläikkää.
7. Odotan innolla loppukesää, sillä muutan silloin yhteen kultani kanssa. Suuntana on todennäköisesti Seinäjoki. Mua kuitenkin mietityttää se, että kuinka tuun oikeesti pärjäämään, kun ei enää ookkaan kaikki läheiset ympärillä.
8. Juon kahvia, mutta en kuitenkaan tykkää siitä eli kyläillessä pyydän usein jotain muuta juomista. En myös voi sietää teetä. Asiaan saattaa kuitenki vaikuttaa se, että join teetä viimeks juuri ennen mahatautia.
9. En vois ikinä kuvitella asuvani kerrostalossa. Oon koko elämäni asunu maalla ja oon tottunu siihen, että ovesta pihalle astuessani eteen avautuu iso oma piha, peltoa, eikä naapureita näy missään. Tarttee kuitenkin pian alkaa totuttelemaan siihen, että seinän takana voi asua naapuri. Mun lähimpään naapuriin on tällä hetkellä matkaa puoli kilometriä.
10. Oon kauhee karkkihiiri. Pari päivää sitten sanoin mummulle, että tulispa irtokarkit tarjoukseen - ja kas kummaa, seuraavana päivänä lehdessä oli tarjous. Totta kai mä samantien lähdin karkinhaku reissulle.
11. Haluaisin opetella piirtämään paremmin. Pienenä olin tosi hyvä piirtämään, mutta aika ei oo riittänyt siihen enää näin vanhemmiten, niin taidot on pahasti ruosteessa.

Untitled
11 kysymystä
1. Jos saisit asua missä päin maailmaa tahansa, missä asuisit?
- Suomi on mun mielestä hyvä paikka elää, mutta olis hienoa asua Australiassa. 
2. Mikä on lempi tv-sarjasi?
- Näitä on miljoona. Lemppariks nousee kuitenkin Pretty Little Liars. Muita hyviä on The Vampire Diaries, Grimm, Walking Dead...
3. Kuka on idolisi?
- Äiti!
4. Ärsyttävin julkkis mielestäsi?
-  Johanna Tukiainen. Mä en vaan ymmärrä sitä, että Tuksu tulee baariin "esiintymään" ja ihmiset vieläpä maksaa nähdäkseen sen. Kertokaa mulle yksin positiivinen/kunnioitettava asia, minkä se on tehnyt.
 5. Jos sinun pitäisi olla joko kuuro tai sokea, kumpi olisit?
- Olisin kuuro. Jos olisin sokee, niin joutuisin luopumaan valokuvauksesta, enkä näkis mun rakkaan pörrösiä hiuksia. 
6. Ketä perheeseesi kuuluu?
- Äiti, iskä ja neljä pikkuveljee
 7. Mikä on elämäsi suurin saavutus?
- Tähän mä en osaa vastata... En oo saavuttanut mitään niin suurta, että se olis mainitsemisen arvosta.
 8. Oletko koskaan ollut rakastunut?
- Kyllä, tälläkin hetkellä. ♥
 9. Ketä ikävöit maailmassa eniten?
-  Yleensä kultaani.
10. Lempiruokasi?
- Letut
11. Mikä sinusta piti tulla isona, kun olit pieni?
- Poninhoitaja. Se ei oo edes mikään ammatti, mutta mä jaksoin aina haaveilla siitä, että hoitaisin poneja päivät pitkät. Nykyään mua ei enää kiinnosta hevoset, joten haaveet on todellakin hieman muuttuneet viimevuosien aikana.

1 kommentti:

  1. Mun on pakko jäädä seuraaman sun blogia! Tää blogi on itessään tosi kiva ja varsinki tää postaus. :) Vaikutat muutenki semmoselta ihanalta persoonalta!

    VastaaPoista