30.3.2014

Burgundy & golden outfit

asukuvaaa1 asukuvaa2 asukuvaa3 paita: seppälä / housut: h&m / kaulakoru: glitter / rannekorut: glitter ja h&m 

Sain kerrankin kullan kuvaamaan päivänasua. Tosin Eetusta ei ainakaan vielä oo ihan huippukuvaajaks: pään päällä on kaks metriä tyhjää tilaa ja kameran asetuksista ei oo hajuakaan. Vielä tohon päälle se, että oma naama ei näytä miellyttävältä missään kuvassa, vaan järkyttävältä pallolta. Kai mä sit oon pallonaama? Mut näillä mennään tällä kertaa. Oon ihan totaalisen rakastunut noihin viininpunasiin housuihin ja ne vieläpä kultasiin yksityiskohtiin yhdistettynä, niin ai ai ai... rakkautta, todellakin!
Mitä tykkäätte mun päivän asusta (ja pallonaamasta)?

10 kommenttia:

  1. Voi että sä oot kyllä kaunis! Sun hiukset on täydelliset ja tyyli upee :3 oon tainnu sanoa tän joskus ennenkin mutta silti. Ja ihana tää ulkoasu, rakastuin tohon taustaan c:

    http://cowswings.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oi miten ihanat nuo sun hiukset, tuo väri on ihan täydellinen! :)

    VastaaPoista
  3. kiva asu! ja vitsi tää sun blogis on kyl ihana ♥ tykästyin tähän heti ku tänne tulin! :) kuvat, ulkoasu, sun kirjotustyyli, kaikki nappaa! :)

    fashionsituation.blogspot.com ♥

    VastaaPoista