4.3.2014

Oldies

oldie8 oldie6 oldiieieie oldie7
oldiiei
oldie5 Mä ainakin tykkään nähdä, millaisia muut bloggaajat ovat olleet nuorempina. On kiva tehä havaintoja siitä, kuinka poskissa ei o enää vauvanpyöreyttä ja ollaan ymmärretty, että legginssit+toppi ei ookkaan seksikäs yhdistelmä. Päädyin selailemaan mun vanhaa blogia, jonka pitämisen aloitin kesällä 2011. Ensimmäisessä postauksessa hehkutin mansikoista ja olin lisännyt pari kuvaa ittestäni. Keräilinkin vanhan blogini alkuajoilta muutaman kuvan pärtästäni. Kuvat on noin 3-vuotta vanhoja.
Mitenkään radikaalisti en oo muuttunut missään vaiheessa, mut en mä silti oo enää sama ihminen kuin kolme vuotta sitten. Tuolloin ajattelin, että mitä lyhyempi hame, sen parempi ja muodikkaalta asulta tuntui peruspaita, farkut ja tuubihuivi. En myöskään tiennyt mitään kuvanmuokkauksesta ja kuvat oli todellisuudessa melko tylsiä. Olin noihin aikoihin myös melko paljon kotona - nykyään käyn käännähtämässä kotona kerran viikossa parhaimmillaan. Missään vaiheessa en onneks ollut kauhee teini/pissis ja oon välttynyt pahimmilta linnunpaskoilta silmänurkissa ja muka-niin-hienoista ylhäältäpäin otetuilta kuvilta.
Mulla ei oo ittelläni tallessa mitään todella vanhoja kuvia koneella, vaan kaikki on valokuva-albumeissa hyvässä tallessa kirjahyllyssä. Ehkä mä vielä jaksan joku päivä skannailla niitä noloja vauvakuvia ja lisäillä tänne. Tällä hetkellä ne kuitenkin pysyy toistaiseksi kirjahyllyn kätköissä.

2 kommenttia:

  1. Voi miten kivalta blogisi vaikuttaa! Jään kyllä mielenkiinolla seuramaan. Tekstit voisivat olla vain vähän isommalla fontilla, niin niitä olisi helpompi lukea :3 Ja tekstin sekä kuvien välissä pieni "hengähdysrako" ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ite tykkään ainaki, että kuvat on melkein kiinni toisissaa. Samaa mieltä oon tosta fonttikoosta, että se on liian pieni, mutta en osaa enää muuttaa sitä isommaks, kun oon säädelly niin paljon tota html koodia, eikä sen kokoo pysty enää vaihtamaan normaalisti :D hyvä minä! mut koita kestää :D

      Poista