2.3.2014

Random photos

IMG_3339 IMG_3342 Tehtiin yks päivä kullan kans tilaus Lux-caselle. Tilasin pinkin ja valkosen kuoren ja viimeksi mainittuun liimasin Tigeristä ostetun timanttitarran. Ehkä näitten oikeesti kivan näkösten kuorten avulla saisin pidettyä mun puhelimen edellistä kauemmin ehjänä. IMG_3363 Paras tapa rentoutua lukuhetkien välillä on tv-sarjojen ja leffojen kattelu. Etenkin Grimm on ollut mulle uus tuttavuus ja osottautunut ihan älyttömän hyväks. IMG_3373 Lukulomalla parasta on se, että saa nousta rauhassa, eikä oo kiire minnekään. Aamusin on ihanaa syödä ja meikata rauhassa. IMG_3348 Oon monissa blogeissa törmännyt insivnibobble hiuslenksuihin, jotka muuten oikeesti näyttää ihan vanhojen puhelimien johdoista. Mä näin näitä laivalla ja pakkohan ne oli ostaa omaan kokeiluun. Nää ei revi hiuksia, mutta eipä nää oo normaaleja ihmeellisempiä. Jos jostain löydätte halvalla, niin kannattaa ostaa, mutta älkää maksako kolmesta hiuslenksusta viittä euroa niinku mä tein. IMG_3368 Untitled Untitled Opiskelua, opiskelua ja opiskelua... Kumma juttu, kuinka opiskelun lomassa ehtii aina myös järjestelemään opsikeluvälineitä ja kirjoja hienoon järjestykseen vaan sen takia, että saa napsasta yhden kuvan. Kollaaseissa vähän viimeaikojen fiiliksiä. (Kollaasien kuvat we♥it)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti