26.3.2014

Spring Wanties

vaatehaaveilukollaasi2 FARKKULIIVI
Mä oon viimeaikoina alkanut lämpeemään farkkuliiveille. Löysin netistä muutaman kivan yksilön, mutta Vero Modan versio on lähimpänä mun unelmafarkkuliiviä. Mun unelmaliivi olis revitty malli, jossa olis kauluksessa ja taskujen reunoilla niittejä. Nettikauppoja selaillessa sellasta ei kuitenkaan sattunut osumaan silmään. Mun vaatekaapista löytyy ennestään jo yks varmaan neljä vuotta vanha farkkuliivi, josta tosin puttuu kunnon kaulus, mikä tekee siittä ei niin kivan.

vaatehaaveilukollaasi4 HAMEITA
Kesällä parasta on kaikenlaisiin hameisiin pukeutuminen. Lämpötilan noustessa +25 asteeseen ei tulis mieleenkään vetää jalkaan lempifarkkuja tai edes shortseja, vaan tyylikkäin ja vilpoisin vaihtoehto on hame. Bik Bokin hameessa on kiva kietaisuhelma, joka olis täydellinen löysän topin kanssa. Rennompia vaihtoehtoja on valkoiset pitsi- ja röyhelöhameet, joiden kanssa on helppo yhdistää joku värikäs paita.

vaatehaaveilukollaasi1 TOPPEJA
Paras kuosi kesää lähestyttäessä on kukkaset. Tän kevään must -hankintoja onkin joku kiva kukka-/röyhelöpaita ja pinkit sävyt. Mä voin nyt jo nähdä sen päivän, kun juoksentelen kesäiltoina pitkin maita ja mantuja jokin kiva toppi päällä yhdistettyinä mun valkosiin revittyihin shortseihin.

vaatehaaveilukollaasi3 LEGGINSSEJÄ
Kun mä viimeks tein postauksen mun vaatehaaveiluistani, niin silloinkin kuvissa taisi vilahtaa yhdet jos useammatkin legginssit. Vieläkään mun rakkaus niitä kohtaan ei oo kuihtunut. Syksyllä tosin taisin hehkuttaa legginssien yhdistämisestä isoon villapaitaan. Tällä kertaa hehkutan niiden yhdistämisestä johonkin kivaan printti t-paitaan tai pitkään löysään toppiin. Legginssit ei missään tapauksessa saa olla tylsä ja tavalliset mustat! Ei todellakaan! Niistä pitää löytyä ehdottomasti jokin huomiotakiinnittävä kuviointi tai kuosi tai jokin mielenkiintonen yksityiskohta. 

Mitäs tykkäsitte mun kevään haaveilukollaaseista? Mitä teidän kevään must -hankintoihin kuuluu?

1 kommentti:

  1. Aivan ihana toi cubuksen farkkuliivi! :) Kivoja kollaaseja oot luonut
    Mun keväthankintoihin kuuluu h&m:n halvat kangastennarit mahdollisimman monissa eri väreissä, ja vaaleat revityt pillifarkut!

    VastaaPoista