29.3.2014

Tampereen ostoksia

IMG_3455 topit: Radiokirppis 

Nää kaks ihanuutta mä bongasin radiokirppikseltä. Oikean puoleisessa oli vieläpä hintalaput paikallaan. Kesällä tykkään käyttää vaaleita paatteita ja nää puuterin väriset topit on just sopiva vaihtoehto. Lämpötilan ollessa yli kahdenkymmenen ei ihan ensimmäisenä tuu mieleen laittaa mustaa paitaa. Nää on vieläpä kivan ohuita.
 IMG_3457 toppi: Seppälä / farkkuliivi: Seppälä 

Vielä vuosi sitten kiersin yleensä Seppälän kaukaa, sillä en koskaan ollut löytänyt sieltä oikein mitään laadukasta. Nykyään löydän sieltä tosi paljon ihanuuksia. Toppi oli vieläpä -50% tangossa roikkumassa, joten se oli todellinen löyty - yleensä aletangot roikkuu täynnä surkeita rättejä! Viimepostauksessa oli kollaasi farkkuliiveistä ja nyt löysin kivan perusliivin. Kokeilin monia farkkuliivejä toisissa kaupoissa, mutta yleensä ei ollut kokoa tai hinta oli liian kirpaiseva. Tällä hintaa oli alle kolmekymppiä.

IMG_3458 kirkkaanpinkki villapaita: Radiokirppis 

Yleensä kivat villapaidat on liian kalliita normaalihintaisina, mutta Radiokirppiksellä mua vastaan tuli juuri täydellinen kirkkaanpinkki villapaita.Vielä kun saisi vähän rusketusta pintaan, niin tää tulee näyttään todella hyvältä. Valkoiset revityt shortsit tän paidan kera ja siihen vielä lisättynä rusketus. Mikä voiskaan näyttää paremmalta?

IMG_3459 toppi: Radiokirppis / toppi: Seppälä 

Vasemmanpuoleinen toppi lähti mukaan, koska se maksoi vaan euron. Täydellinen paita kotona pidettäväks kesällä. Oikean puoleisessa topissa mä ihastuin kuvioitiin. Myös valkoinen väri näyttää hyvältä rusketusta vasten.

IMG_3460 paita: Radiokirppis / housut: H&M

Mulla on ollut ikuisuuden ajan ostoslistalla viininpunaset housut. Äiti teki H&M:lle tilauksen ja mä tilasin siinä samalla ittelleni nää housut. Vaikka hosujen tilaaminen kokeilematta netin kautta on varsinkin kokojen kannalta vähän huono juttu, niin nää istuu ihan täydellisesti.  Viininpunaiseen ihastuneena mun oli pakko napata kirppikseltä mukaan viininpunainen niiteillä koristeltu paita.

IMG_3461 Peplum-paita: BikBok

Mä en oo omistanut yhtään peplum-mallista paitaa ennen kuin vasta nyt. En ihan heti lämmennyt noille, mutta päädyttyäni kokeilemaan tota liikkeessä, niin ostopäätös oli varma. 

IMG_3462 IMG_3466 korut: Glitter

Glitteristä tarttui mukaan muutama peruskoru. Korut oli tarjouksessa kolme kahden hinnalla, joten en mä voinut vastustaa. Hintaa näille tuli yhteensä vaan kakskymppiä myyjän sekoiltua kassalla mun hyväks! Multa ei oikeestaan ennen oo löytynyt yhtään kultaista korua, joten päätin alottaa niiden keräilyn peruskaulaketjulla.

IMG_3467 rahapussi: Radiokirppis

Tampereen reissun paras ostos tais olla tämä rahapussi, josta voi vaan sanoa, että rakkautta ensisilmäyksellä. Vanha kukkaro oli todella tummunut ja kulunut, joten uuden osto oli tosiaan kohdallaan. Tähän pussiin mahtuu todella kätevästi tarpeen vaatiessa myös kännykkäkin.

IMG_3470 pöllökoru: Radiokirppis

Kaikista suloisin ostos on ehdottomasti tää pöllökaulakoru, jolla oli hintaa noin kolme euroa. Oon aina ollut hulluna kaikkeen pöllöaiheiseen. Tällänen kaulakoru on ollut pitkään jo hakusessa, mutta en oo raaskinut ostaa kalliiden hintojen takia. Tälle tulee ehdottomasti käyttöä!

kfslkf unisieppari: Radiokirppis

Noin vuosi sitten mä askaretelin itte oman unisiepparin, mutta totesin loppujen lopuks, että siitä tuli äärettömän ruma. Oon siis pitkään jo metsästänyt kaupoista vähän paremman näköistä siepparia.  Tää on ihan täydellinen ja kivan värinen. Seuraavaks aattelin metsästää hieman isompikokoisen unisiepparin.

Suunnattiin siis torstaina äitin ja iskän kanssa Tampereelle myymään mun koulukirjat jameraan ja sen jälkeen shoppailemaan. Oon ollut yleensä tosi huono löytämään kirppiksiltä yhtään mitään, mutta mä oon vaan käynyt väärillä kirpputoreilla. Radiokirppis yllätti mut positiivisesti. Aikaa mulla oli shoppailuun melko rajallisesti, joten ehdin radiokirppiksen lisäks käymään vaan Koskikeskuksessa. Päivän aikana mulla kului rahaa vähän yli sata euroa, joten tavaran määrään nähden reissu oli superhalpa. Seuraavalla shoppailureissun tarkotuksena tulee olemaan täydellisen ylppärimekon metsästys, mistä tulee varmastikin toooosi vaikeeta.

4 kommenttia:

  1. Vau, ihania vaatteita oot löytäny! Kävin itsekin kirpputorit läpi tänään, mutta ei kyllä noin paljon hyviä löytöjä lähtenyt mukaan:)

    VastaaPoista
  2. Kivoja ostoksii sulla! :) Jään seurailemaan!


    Mun blogin voit kurkata täältä > http://vogumine.blogspot.com/ ♥

    VastaaPoista