22.4.2014

Assassin's Creed: Ezio

IMG_3660 Blogeissa, joissa esitellään piirustuksia, näkee usein mielettömän hienoja lyijykynätöitä ihmisten ja etenkin julkkisten kasvoista. Mä oon itekkin yrittänyt piirtää niiden naamoja, mutta mä en kuitenkaan koe sitä piiretelyn lajia ihan omakseni. Aion todellakin perehtyä lyijykynätöiden maailmaan jossain vaiheessa vähän paremmin, mutta tällä hetkellä mä tykkään käyttää värejä ja piirtää jotain, mikä oikeesti on jotenkin tärkeetä mulle. 
   Viimeks mä piirsin kuvassa esiintyvän Ezion, joka on monille varmasti tuttu Assassin's creed -peleistä. Ite oon tykästynyt pelisarjan kakkososaan, jossa kerrotaan, kuinka Ezion tarina alkaa. Pelin kaikkia osia oon pellanut, mutta jotenkin sarjan vanhemmat osat on paljon parempia. Kolmos-osakin jäi multa puoleenväliin, enkä enää jaksanut. Tääkään mun tekele ei varmastikaan oo hienoimmasta päästä, mutta mitä sitten. Mulla on mun oma tyyli, jolla mä piirrän. 

Mitä tykkäätte tälläsistä piirustuspostauksista? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti