15.4.2014

Do what you love

sunset5 quote sunset6 sunset4 quote sunset sunset3 quote sunset2 Yks elämän parhaista asioista on se kun päätyy tekemään jotain, mitä todella rakastaa. Viimeaikoina mä oon kuivaillut paljon kaikenlaista hömppää, mutta eilen mä otin kameran käteen ja menin ottamaan auringonlaskusta kuvia. Kuvaaminen on itse asiassa vähän kuin pyörällä ajaminen tai uiminen: kun sen kerran oppii, niin sitä ei unohda. Yleensä tykkään käyttää kameran asetuksia enemmän ottaessani pihalta kuvia. Mä oikein ihmettilin eilen kuinka hyvin kaikki asetukset on muistissa, vaikka niitä ei oo tullut paljon viimeaikoina käytettyä. Yleensä kuvatessani sisällä esim. jotain vaatteita, niin tulee käytettyä paljon mun kameran luovaa automaattitilaa. Mä olin kuitenkin unohtanut, miten ihanaa on oikeesti mennä ulos ja räpsiä kunnolla kuvia jostain muusta kuin omasta naamasta. Onneks kesä on edessä ja yleensä silloin kamera tuppaa kasvamaan mun käteen kiinni.
   Toinen asia, josta mä oon viimeaikoina huomannut nauttivani sydämmeni kyllyydestä on piirtäminen. Mä en voi muuta kuin ihmetellä, että miks mä en oikeesti oo piirrellyt mitään kunnolla moniin vuosiin. Eilenkin mun päivän kohokohta oli oikeesti se, kun mä illalla uppoudun piirtämään mun kullalle yllätyskuvaa pariks tunniks. Ja paras tunne on se, kun todellakin pienen harjoituksen jälkeen huomaa, että ei ne taidot oo mihkään kadonnut, vaan ne on jopa parantuneet. Kaikkien pitäis todellakin kokeilla uudestaan jotain asiaa, josta on joskus nauttinut, mutta jonka tekeminen on unohtunut!

3 kommenttia:

  1. Siis vau mitä kuvia!<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiva blogi! Unohduin selailemaan postauksia ja löysin itteni jo syyskuusta 2013 :D Jatkan ehdottomasti lukemista! :)

    VastaaPoista