30.4.2014

Drawing: Bambi

bambi bambi2 Mulla oli jo pitkään pyöriny mielessä, että mun pitää piirtää mummulle jotain, kun se pyysi mua taiteilemaan jotakin. Päädyin piirtämään yhden mummun lemppareista eli Bambin toisen tyttöbambin kera. Mä en voi muuta kuin ihmeellä, että kuinka sain noi piirrettyä keskelle paperia. Usein kun alan piirtää, niin aloitan joko liian sivusta, ylhäältä tai alhaalta, niin että kuvasta on aina lähes poikkeuksetta sijoitettu paperille ei-niin-siististi.
   Mulla on usein ongelmana piirtämisen kanssa se, että mitä mä oikeestaan haluan piirtää. Yleensä en meinaa keksiä hyvä kohdetta millään. Alotin eilen myös pitkästä aikaa piirtämään pelkkää lyijykynätyötä ja totesin, että mun pitää vissiin kipittää kauppaa hankkimaan kunnon piirustuslyijykyniä.

Mulle saa siis laittaa piirustusehdotuksia. Ja tietenkin hyvää vappua kaikille! Älkää hukkuko oluttuoppiin!

6 kommenttia:

  1. Wau miten upee piirros! :)

    http://iitukkavalokuvailee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Sulla on paras blogi :)

    VastaaPoista
  3. Monipuolinen ja hyvä blogi :) Liityin lukijaksi.

    http://eletaanpikkuhiljaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista