7.4.2014

Farkkuliivirakkautta ja sukkavihaa

sjfclakdjfkan pöojfeakfm IMG_3568 pojcdemkfc opejqföefm housut: h&m / liivi: seppälä / toppi: seppälä / rannekorut & kaulakoru: nomination, glitter / pöllökoru: kirppis

Normaalin ihmisen mielestä on vaikeeta löytää täydelliset housut - mulle se on taas lähes maailman helpoin asia. Sukkien osto puolestaan on muille älyttömän helppoa, mutta mulle se on lähes mahdoton tehtävä. Usein mulla on puolet sukista parittomia tai rikkinäisiä, enkä millään haluais mennä ostamaan uusia, sillä toteen aina sukkien oston jälkeen heittäneeni rahaa kaivosta alas. Sukat on aina joko liian löysät, liian isot tai muuten vaan vääränmalliset. Kerran mä ostin koon 35-38 sukkia, jotka mä lopulta päädyin lahjottamaan Eetulle, jolla on 45 kokoa oleva jalka. Siis voiko olla todellista!? Mä en osaa ostaa sukkia! Näissäkin kuvissa mua häirittee mun ihanat (kröhömmm) raitasukat. No ne ainakin on täydelliset jalassa. Onko kellään muulla oikeesti näin tyhmiä ongelmia kuin mulla?
   Viime päivien aikana mä oon rakastanut ihan täysin tähän asukokonaisuuteen. Se on ihanan rento ja silti kivan näkönen. (Lukuunottamatta noita raitasukkia!) Oon myös huomannut, että mä en pysty astumaan ovesta pihalle ilman koruja! Pakko tunkee aina ranteet ja kaula täytee kaiken maailman killuttimia. Sormusvarasto on vaan totaalisen surkee mulla, joten sitä tarvinnee ruveta seuraavaks täydentämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti