21.4.2014

Kellohamerakkaus

möåypln IMG_3761 IMG_3705 IMG_3746 mökojdj mööprkbk mökvloks möökpdkbg On ollut kauhee kiire munien syönnissä, joten en oo ehtinyt postailemaan. Hahah! Toivotavasti kaikilla on ollut mukava pääsiäinen. Ite olin kavereitten kanssa mökillä riehumassa lauantaiyönä ja näinä parina aurinkoisena päivänä en oo ees viittinyt istua koneella. Mulla on kauhee määrä kuvia kamerassa, joten asiaa tulee riittämään lähiaikoina.
Tää violetti kellohame tuli mulle postista jo aikaa sitten, mutta halusin esitellä sen paremmin vasta kun se on päässyt käyttöön. Mua aluks epäilytti etenkin toi materiaali ja väri, mutta tänään mä ihastuin siihen todellakin. Päivällä oli parhaimmillaan +18 astetta lämmintä, joten mun oli pakko sen kunniaks vetästä päälle hame. Mulla tuli oikeesti jopa kuuma näitä kuvia ottaessa! Mä oon viimeset pari päivää juossut pihalla joko sulkkismaila kädessä palloa jahdaten tai sitten kamera kädessä jahdaten jokaista pörriäistä ja meiän kisua. Toivottavasti lämpimät säät jatkuu. Musta vapautuu silloin todellinen energisti (toi ei taida olla edes sana, heh). 

Toivottavasti teillä kaikilla oli munarikas pääsiäinen ja ootte nauttinu ulkoilmasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti