14.4.2014

Liikaa höpöttelyä

IMG_3530 turhuutta3 turhuutta5 turhuutta1 turhuutta4 turhuutta2 Mä en oo tehnyt mitään järkevää viimepäivinä. Oon lukenut, piirrellyt, juhlinu kavereitten kanssa, tylsistyny ja kattony leffaa kullan kanssa. Eilen tosiaan tultiin Ikaalisiin kullan kanssa ja katteltiin leffaa. Tänään mä raahauduin äitin ja iskän kanssa kaupoille ja lopputuloksena oli ostoskoriin päätyneet pannulaput ja hiusväri.     Mä oon älyttömän innoissani syksyllä vastaan tulevasta muutosta. Oon listannut kaiken tarvittavan - ainakin melkein. Tänään mun päähän välähti, niinku salama kirkkaalta taivaalta, että perhana mulla ei oo minkäänlaisia pannulappuja. Olishan se nyt kamalaa huomata, että kakkupohja käristyy uunissa, eikä mulla oo mitään, millä ottaa sitä pois. Reimalla tuli vastaa muumi -pannulaput halvalla, joten ne lähti heti mukaan.
   Mä en ees muista milloin olisin ollut ihmisten ilmoilla ilman pidennyksiä. Aattelin aamulla yrittää edes yhen päivän olla ilman, ja voi apua mulla on alaston olo. En yhtään tiiä mitä näitten hiusten kanssa tekis... 
   Ja jos joku tarvitsee lukuvinkkiä, niin lukekaa Stephen Kingin "Kuvun alla". Kirja käsittelee tapahtumia tosi yksityiskohtaisesti tv-sarjaan verrattuna. Todella sekava postaus, mutta mitä väliä - tää blogi on mun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti