1.4.2014

Moi, mä oon pöllö

meeeee1 IMG_3484 IMG_3490 Untitled IMG_3485 Eilen illalla mä älysin, että ei perhana huomenna on aprillipäivä, pakko keksiä jotain jekkua! Samalla mä aattelin, että ei, en varmasti mee muiden jäyniin, mutta kuinkas kävikään? Aamulla herään ihan unenpöppörössä tajuumatta maailman menosta mitään ja katon puhelinta. Kulta oli laittanu mulle viestiä, että makaa Porissa sairaalassa ja sillä on jalassa jotain miljoona tikkiä. Mä tottakai soitin sille samantien sydän kurkussa ja hetken päästä tajusin, että ei helvetti mua on nyt kuitenkin sit kusetettu!
   Mä myös väitin kavereille olevani raskaana, mikä meni osittain jopa läpitte! Hahaa! Ja illalla oon menossa kotio, joten aattelin keksiä jotain ainakin iskän pään menos. Iskällä kun on ollu aina tapana huijata pikku-Sonjaa esim. sanomalla, että heiii pihalla on hirvi ja aina mä sen oon uskonu!  Kuka on ollu niin tyhmä, että on keksiny aprillipäivän - mä en nimittäin tykkää siitä...
   Mä en ollu ikinä maistanu Ben&Jerry's jätskiä, mutta kaippa sitä kerran elämässään pitää tuhlata hyperkalliisen jäätelöpurkkiin.  Olihan se ihan maistamisen arvosta, mutta en mä tiedä maksaisinko mä kuutta euroo puolesta litrasta jäätelöö enää toiste. Viikon sisälää on kalliin jäätelön lisäks tullut ostettua halpa luomiväri ja ripsari, jotka molemmat totesin ihan erinomasiks.
  Eilen sain myös inspiraation piirtämiseen. Joku on ehkä voinut huomatakin, että mun suuri intohimon kohde on pöllöt! Mulla on pöllöpehmolelu, pöllökaulakoruja ja pöllökorvikset. Lisäks multa taitaa vieläpä löytyä pöllöpaitakin! Mä oon itekin ehkä vähän pöllö. No totta kai mä päädyin piirtämän pöllön ja lopputulos olikin mun yllätykseks ihan jeba. Mitäs tykkäätte?

3 kommenttia:

  1. He täällä ilmottautuu kans pöllöfani 8)

    Mulla kans löytyy kaikkea pöllötavaroita aina astioista vaatteisiin. Just sanoin siskoille, että voitte ostaa mulle semmose pienen pöllölaukun synttärilahjaksi terveisin kohta 20 vuotias ;D

    VastaaPoista