8.4.2014

Onnelliseksi

Juju-Onnelliseksi ♥
askfdmm1kjogkm IMG_3527 IMG_3504 IMG_3520 IMG_3500 aaa1wmjsk2n Sä yrität oppia, mä yritän opettaa, mutta sä et vaan osaa. Kunnes yhtäkkiä sä osaatkin. Onnentunne huokuu syvälle sisuksiin vahvempana kuin koskaan - mä onnistuin, sä onnistuit. Mikään ei oo tuntunut yhtähyvältä pitkiin aikoihin. Teet mut onnelliseksi. 

Mä makaan sängyllä. Mulla ei oo kiire minnekään. Sun pitää mennä töihin. Sua vituttaa kun joudut lähtemään. Mua vituttaa, kun joudut lähtemään. Annat suukun mun poskelle ennen kuin lähdet. Et sä yleensä tee niin. Mä esitän nukkuvaa. Hymyilen salaa. Teet mut onnelliseksi.

Mä pesen kasvot. Sä vääristät mun kuvaa - kirottu peili. Kerrankin näytän kauniilta. Kaikki lika on pesty pois. Se on vierinyt pois alas viemäriä. Se ei tule ikinä takaisin. Kerrankin näytän nätiltä ilman naamaria. Teet mut onnelliseksi. 

Sä vihaat mun kylmiä käsiä. Sä vihaat kun mä olen kylmä. Silti mä painan kylmät varpaani sun selkää vasten. Sä et valita. Sä oot hiljaa. Keskityt johonkin muuhun. Mä nautin muhun virtaavasta lämmöstä. Sä et vieläkään valita. Teet mut onnelliseksi.

1 kommentti: