10.4.2014

Wreck this journal ♥

IMG_3595 IMG_3600 IMG_3598 IMG_3592 IMG_3610 wreck this journal IMG_3602 Paras kirjaostos miesmuistiin: Keri Smithin Wreck this journal! Tän kirjan keksijä on todellinen nero. Mä oon saanut kulututtettua tän parissa aikaa tänään valehtelematta kolmisen tuntia. Jokaisella aukeamalla lukee tehtävä, jonka ohjetta seurataan oman näkemyksen mukaan. Eilisen pikaisen kirjan selailun jälkeen päällimäisenä mieleen jäivät esim. "Kerää ötököitä tälle sivulle" ja "Sido kirja narun päähän, heittele sitä ja anna sen osua seiniin." 
   Mä ihastuin tän kirjan ideaan selaillessani tumblria ja we♥it:ä. Monet oli saanut kirjasta mielettömän mielenkiintoisia ja niissä oli tosi nokkelia ohjeiden tulkintoja. Mieletöntä aatella, kuinka repaleiset ja kokonaan sutatut (esim. kahvia, kuraa, ruokaa) kirjat voi olla niin mielenkiintosia ja samalla niin täydellisä ja persoonallisia. En voinut aatella muuta kuin, että mun on kans pakko saada tollanen ja tää ei tosiaankaan ollut mikään hutiostos.  Aion täyttää toteuttaa kaiken kirjassa olevan, vaikka oon lukenut, että siihen voi mennä jopa kaksikin vuotta. Mutta mitä väliä?! Mä en osaa kirjottaa omaa kirjaa, mutta tästä mä voin kuitenkin tehdä juuri munlaisen ja mua kuvastava kirjan juuri sillä tapaa kun mä haluan. 
   Mä oon onnistunut toteuttamaan vasta yhden aukeeman, mutta haluan todellakin tehdä kirjan huolellisesti. Tää tulee todellakin esiintymään mun blogin sisällössä jatkossakin! Hain  jopa tusseja eilen kaupasta ihan vaan tätä varten. Vielä tarttis ostaa ainakin kunnon puu- ja vesivärit. Mä oon todella innoissani tästä!

5 kommenttia:

  1. Ooo, tuo kirja kuulostaa ihan täydelliseltä! : ) Paljonkahan sillä on suunnilleen hintaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä ite ainakin googlailin niin alta 10e :)

      Poista
    2. Cdon:ssa toi makso alle kympin. :) Ei oo ainakaan hinnalla pilattu. En sitten tiiä saako tota ihan kirjakaupoista.

      Poista
  2. apua! En oo kuullukkaan tälläsestä! Pakko saada! :)

    VastaaPoista