5.5.2014

Fuck normality - Muutoksia

IMG_4166 uuuuuuta Puhuin ulkoasumutoksista viimepostauksessa, mutta päätin heittäytyä villiks ja vaihtaa koko blogin nimen. "Who laughs last, dies happy" oli vaan jotankin liian pitkä, eikä se jää mieleen. Jopa mulla oli alkuaikoina vaikeuksia muistaa se! "Fuck Normality" -lausahdus on varmasti monien korviin hypänny josain vaiheessa. Ite oon aikasemmin esim. Weheartit:ssä törmännyt siihen, mutta pari päivää sitten mun päähän pälkähti, että ei perhana, sehän olis ihan täydellinen nimi blogille - ainakin mun mielestä. Ite ainakin tykkään.
   Suurempia muutoksia en ainakaan toistaseks tänään vielä alkanut tekeen. Noi html-koodit aiheuttaa mulle aikamoista päänvaivaa välillä. Mutta turhat höpöttelyt sikseen.

Mitäs tykkäätte uudesta blogin nimestä ja bannerista? Parempi vai huonompi kuin ennen?

1 kommentti:

  1. Mä kannatan lyhyitä blogin nimiä! :D Mullaki oli ennen life is a dream, nii vuosien päästä päätin vaihtaa sen pelkkää Hanskiin!

    VastaaPoista