11.5.2014

"Hän elää uudella tavalla: oikein." - Endre Ady

Panic! At The Disco - Girl That You Love The Pretty Reckless - Nothing Left To Lose asua1 quote asua2 IMG_4305 rakas Mä hymyilen itsekseni. Se on parasta, mitä tiedän - hymyileminen itsekseen. Silloin on onnellinen. Mä katson pihalle. Puissa on lehtiä. On tulossa kesä ja hymyilen itsekseni. Olen siis onnellinen. 

Mä hymyilen itsekseni. Mä katson sua. Hymyilen. Se on parasta, mitä tiedän - hymyileminen itsekseen jollekin. Saat mut hymyilemään. Yritän mököttää. Hymyilen silti nähdessäni sun kasvot. Olen siis onnellinen.

Postauksen biisit ei oikein sovi postauksen tunnelmaan. Niitä on vaan tullut kuunneltua paljon. Yleensä mä haen epätoivoisena uutta musiikkia räppi- ja teinipopitusgenrestä, mutta tällä kertaa mä koitin jotain muuta. Onneksi! Löysin monta mulle uutta upeaa biisiä, joiden sanat kolahtaa täysillä. Miks mä oon kuin orjuutettu kuunnellut vain niitä samoja genrejä uudelleen ja uudelleen? Onneks kerrankin uskalsin astua pois peruskaavasta ja löysin jotain uutta ja täydellistä.
   Ja kyllä! Mun mielestä toi enkeli energiajuoma-viina-sekoituksen vieressä on jotenkin sarkastinen.

2 kommenttia:

  1. wow, you are very pretty!
    Love your style and your long hair, looks sexy with those curls! ♥

    VastaaPoista