4.5.2014

In the woods

mettässä1 mettässä3 mettässä4 mettässä6 mettässä5 mettässä2 Tuulee liian lujaa. Niin lujaa, että tukka tuntuu lähtevän lentoon. Tuntuu heräävän eloon ja saavan siivet. Linnut sirkuttaa. Ne sirkuttaa lujempaa kuin ennen. Kunnes hiljenee. Korvissa humisee. Mä en kuule mitään. Kuulen vain tuulen kuiskailevan. Myrsky on tulossa. Alkaa sataa. Alkaa sataa lunta. Nyt on kevät. Mutta silti. Sataa lunta. Mä nautin. Enemmän kuin pitkiin aikoihin. Mä oon yksin. Yksin metsässä. Teen yksin metsässä sitä. Sitä mitä rakastan. Otan kuvia. 

Viimeperjantaina "eksyin" metsään kamera kädessä. Ja voi luoja sitä tunnetta. Oli niin ihanaa olla välillä keskellä-ei-mitään ja olla ihan rauhassa. Vaikka sää olikin ihan kamala. Kylmä tuuli ja lumisade ei tunnu mitenkään mukavalta toukokuun alussa. Mutta silti, noina hetkinä mä en voi muuta kuin iloita siitä, että mä asun maalla - ainakin vielä toistaseks. 

(HUOM! Teen ensviikonalussa todennäköisesti ulkoasumuutoksia, jos on aikaa, joten älkää ihmetelkö, jos blogi näyttää vähän tavallista oudommalta.)

4 kommenttia:

  1. Kivoja metsäkuvia. :) Tykkään sun hiuksista tosi paljon!

    http://erikaonnenkupla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ja kivoista hiuksista voin kiittää pidennysten olemassaoloa :D heh

      Poista
  2. Ihanasti kirjoitettu! Tunnelma välittyi lukijalle! Kauniita kuvia!

    http://minttusweetdreamsblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista