23.5.2014

Naisella ei voi koskaan olla liikaa kosmetiikkaa

IMG_4429

XZ tyrniöljyhoito Mulla on ollut pitkään epäilyksiä näistä öljyhoidoista, mutta olihan niitä pakko päästä kuitenkin kokeilemaan. Kaupan hyllyltä päädyin valitsemaan kaikista halvimman, minkä löysin eli XZ:n tuotteen, mutta onhan kyseinen merkki aikaisemminkin osoittautunu oikein hyväks. Eikä se pettäny tälläkään kertaa. Mä pelkäsin, että öljyhoito jättäis hiukset rasvasiks pesun jälkeen, mutta yllätyin lopputuloksesta positiivisesti. Hiukset jäi todella pehmeiks, eikä yhtään rasvasiks.

IMG_4417




 


Sain viimeviikonloppuna aikasen ylioppilaslahjan tutulta. Tää oli todella ihana yllätys. Tosin kuvaamatta jäi Nina Riccin hajuvesinäyte.

IMG_4419  Pussista paljastui ensimäisenä Cliniquen kasvojenhoitotuotteita. Mä oon yleensä todella huono käyttämään mitään naamaputsareita ja kasvovesiä. Naamarasvaakin käytän silloin kun muistan. Ehkä näitten avulla innostuisin vähän enemmän kasvojenhoidosta.

IMG_4420
Ihastuin ihan täysin tohon Guerlain Paris Insolence -tuoksuun. Merkki on mulle ihan outo, mutta tuoksu oli mulle just sopiva. 212 Rose -hajuvesi puolestaan oli semmonen "ihan ok" jota on ihan kiva vetästä päälle arkipäivänä.
IMG_4423





Mä oon todellinen ripsivärin suurkuluttaja ja saan kulutettua yhen ripsarin todella nopeeta. Max Factorin "Clumb Defy" -ripsiväri tulee todellakin tarpeeseen. Oon kokeillut tätä vasta kerran, mutta tää osottautu ihan hyväks ripsiväriks. Erottelee sopivasti ja tekee ripsistä tuuheast ja pitkät. Mitä muuta ripsiväriltä oikeestaan voi edes toivoo?

IMG_4426
Avonin kulmaväri on mun ihan itte tekemä ostos. Mun entisen kaks vuotta kestäneen kulmakynän tilalle ostin uuden kynän, joka osottautu ihan kamalaks. Siis kuinka kulmakynä edes voi olla huono... Päätin siis kokeilla jotain erilaista ja päädyin tähän palettiin. Ensimmäisillä kerroilla toi sudin käyttö oli todella outoa, mut lopulta totesin, että toi on oikeesti todella hyvä tuote.

En oo viikkoon oikein ehtinyt postailla, eikä toi auringonpaiste oikein innosta istumaan sisällä koneella. Tällä kertaa vähän tyttöhömppäpostausta. Mitäs tykkäätte?

3 kommenttia:

  1. Mä oon kans vaihtamassa kulmakynän kulmaväriin. Nykynen kulmakynä on enää parin sentin mittanen, mutta välillä kun jaksan, kaivan ton mun jäätävän kokosen luomiväripaletin esiin ja väritän kulmat siveltimellä. Tulee jotenkin paljon selkeempi ja siistimpi ilme kun kynällä, ja vaikka onkin vaa luomiväriä niin pysyy ehkä jopa paremmin kun kynä. Kannattaa sunkin ostaa ihan kunnon sivellin, noi pienet nysät noissa pakkauksissa on usein aika huonoja. :/

    VastaaPoista
  2. WAU mikä banneri! :) Aivan sairaan upea!!

    VastaaPoista