16.5.2014

Puhelinvinkkiä

IMG_4328
Ensinnäkin: tää postaus ei oo mainos! Alkuvuodesta päädyin hankkimaan hajonneen elämänsä päättäneen Samsungin tilalle Huawei Ascend P6 -puhelimen. Aattelin antaa muille puhelimen ostoa suunnitteleville pienen vinkin. Eli jos haluaa laatua halvalla, niin kannattaa valita tämä.
   Itteeni arvelutti aluks puhelimen outo merkki. Olin joskus aiemminkin kattellut Huaweita, mutta en mä sitä uskaltanut ostaa sen tuntemattomuuden vuoksi. Alkuvuodesta puhelimia vertaillessani ainut mun kriteereihin sopiva oli tämä. Hintaa tällä oli alkuvuodesta noin 300e, mutta tällä hetkellä hinta näyttää laskeneen muutamalla kympillä.

Perusominaisuudet:
Kamera: taka 8mpix ja etu 5mpix
Suorittimen nopeus: 1,5Ghz
Ydinten määrä: 4
Näyttö: 4,70"
Akun kesto: 2000 mAh

Ensinnä mun huomion kiinnitti loistava kamera, jolle on todellakin ollut käyttöä ja joka on todellakin ollut hyvä, kunhan vaan ei yritä liian hämärässä kuvata. Entisessä Samsungissa akku kesti loppuaikoina noin 5 tuntia, joten tän puhelimen akun kesto (noin 2 päivää) on tuntunut luksukselta. Puhelin takkuaa ainoastaan siinä vaiheessa vähän, kun yrittää pelata jotain suurta suorituskykyä vaativaa peliä, mutta mitään muuta pahaa sanottavaa en tästä keksi. 
   Ja vielä mainittakoon, että puhelimessa on Android-käyttöjärjestelmä yhdittettynä Huawein omaan EmotionUI-järjestelmään. Oon todennut ton hyväks comboks ja ainoana erona siinä normi-androidiin on oikeastaan erillisen valikon puuttuminen, mikä ei ainakaan mulle oo ollut ongelma. En voi muuta kuin suositella!

2 kommenttia:

  1. Sulla on aivan ihana banneri! Muutenkin kiva blogi liityn kyllä lukijaksi :)

    www.meriulrika.blogspot.fi

    VastaaPoista