9.5.2014

Sorry, I forgot my brain

mustavlakplk IMG_4276 mustavalkoisoljds IMG_4275 mustavalkoiss IMG_4285 Mä rakentelin (=liimasin karhun kuvan päälle lehdestä kuvia) ittelleni pienen inspis-vihkon, johon aion koota kaikki maailman ideat maan ja taivaan välillä. Oikeasti. Mä myös pukeuduin mun uuteen rakkaus-paitaan ekaa kertaa ja totesin, että se on tylsä. Mun pitää ostaa lisää riipuksia siis. Mä tartten myös rannekoruja. Mulla on aina vaan noi samat helmet kädessä. Vituttaa, kun kaikki mun nätit halpiskorut on tummunu ihmeellisen rusehtaviks. Multa myös puuttuu edelleenkin ylppärilakki. No, ehkä mä lohduttaudun sillä ajatuksella, että mulla on vielä pari viikkoo aikaa tajuta se. Ja nyt mä tajusinkin, että ei vielä olekaan 14. päivä, eikä edes tiistai. 
   Mun pää taitaa seota, kun en käy koulua. Vois mennä sinne muuten vaan ihan muodon vuoks istuskeleen jollekin mukavalle bilsan tunnille. Sillä tavalla pysyisin ehkä edes perillä päivistä. Mun on turha höpötellä enempää, sillä herätessäni aamulla, mun aivot tais jatkaa unia. Ihan miten vaan. 

2 kommenttia:

  1. Moikka! Mun oli pakko tulla sanomaan, että oon muutaman kuukauden seuraillu jo blogias ja tykkään kyllä sun rennosta kirjotustyylistä. Et yritä esittää ketään muuta, vaan oot justiin oma ittes. Huomasin kanssa että yhessä (http://haikonen-eerika.blogspot.de/2014/06/kesan-tyylikkain-asu-kilpailu.html#comment-form) blogissa oli "kesäasu" kisa meneillään ja olis kyllä kiva nähä sun oma kesäasu inspiraatio! Mut joo, parasta kesänjatkoa sulle!
    - Tanja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tää kommentti piristi todellakin mun päivää! Ja hyvää kesänjatkoa sullekin :)

      Poista