15.6.2014

In the woods part II

kesä4 kesää4 kesä2 kesäää kesääää3 kesssää Mä oon ottanu viimepäivinä ainakin miljoona kuvaa, joten varautukaa tulevaan postaustulvaan. Tänään töitten jälkeen pistin jalkaa toisen eteen ja astelin kohti metsän salasia kolkkia. On se kumma kuinka pelottavalta tuttu kotimettä voi tuntua, kun siellä tallustelee yksinään. Mä otin ihan kaikessa rauhassa kuvia, kun alko kuulumaan jotain rapistelua. Kävin tietenki heti ensimmäisenä mielensopukoissani lävitse, että onkohan se nyt karhu vai susi, mikä seuraavaks tulee ja syö mut. 
   Päädyin kuitenkin siihen lopputulokseen, että joku lintu siellä vaan rapistelee. Hyvä etten paskonu housuuni, kun hetken päästä näin silmäkulmassani jonkun eläimen tulevan mua kohti. Onnellinen supikoirapariskunta oli saalistanu ittelleen harakan ja ne onnellisina jolkotteli mun kuvaussessioita kohti. Eka reaktio oli tietenkin hätistää ne tiehensä huutamalla ja sekunti sen jälkeen mä kirosin, että miksen mä kuvannut niitä. Tyhmä!

Kiinnostaisko teitä muuten postaus mun Wreck this journalin tuhoomisprosessin etenemisestä? 

2 kommenttia:

  1. sulla on aina niin hyviä kuvia! :) ja meinasin juuri tulla kyseleen tosta wreck this journalista, eli kiinnostaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja taidanpa laittaa toteutukseen postauksen tosta wreck this journalista :D

      Poista