12.6.2014

Mä maalaistyttö oon!

maaalaissss IMG_4658 maaalaistyttö IMG_4655 Päätin jälleen tehdä pienen muutoksen blogiin. Suurensin kuvakokoa. Nyt vaan noi vanhemmat postaukset näyttää hassulta tän rinnalla, mutta voi luoja, mikä urakka oliskaan, jos muokkailisin kaikkien vanhojen postausten kuvat samankokosiks. Ei kiitos... Eli mielipiteitä, parempi vai huonompi kuin ennen?
   Mulle tuli tänään pieni inspiraatio ottaa kuvia maitotonkan kanssa - kuvastaa loistavasti mun seuraavaa kuukautta. Alkaa muuten olemaan älyttömän orpo olo ilman pidennyksiä. Tarttis parturiinkin joskus raahautua, sillä... No se varmaan jo kertoo paljon, että äiti on viimeks leikannut mun hiukset. Hahah! P.S. Musta on tullut farkkuliivin suurkuluttaja. Meneeköhän kohta laittoman rajoille? 

2 kommenttia:

  1. Ite ainakin tykkään nyt tästä enemmän :) Kuvat ei oo liian isoja vaan just sopivia.

    VastaaPoista