27.6.2014

Memories on my wall

photos3 photos4 photos2 photos1 Mä haluun unohtaa kaiken pahan ja muistaa kaiken hyvän. Menneellä ei oo väliä - sitä ei voi muuttaa. Voin kuitenkin yrittää muistaa kaiken tärkeä ja ihanan. 

Tilasin pari päivää sitten Ifolorilta kuvia ja ne tupsahti yllättävän nopeesti postilaatikkoon. Keräsin vanhoista ja noista uusista kuvista parhaimmistoo ja lykkäsin ne seinälle. Ja voi sitä hiusten repimistä ja tuskaa, kuinka vaikeeta noi oli saada suoraan seinälle tai ylipäätään edes järkevään järjestykseen. Nyt ne kuitenkin on mun unisiepparin vieressä ja pysyy - ainakin seuraavan kuukauden.
   Yritin valita kuvia, joissa on mulle tärkeitä ihmisiä tai joihin liittyy joku hyvä muisto. Harmi kun mulla ei kaikista rakkaista satu olemaan kuvia, mut näillä mennään ainakin toistaseks.

4 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kiva tää ulkoasu ja muutenkin kiva blogi, jään seurailemaan :-)
    http://jennicarita.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ei vitsit, tää blogi on jotenki ihanan hempeen olonen. Mulla oli pakottava tarve alkaa lukemaan ihan vakituisesti :)

    VastaaPoista