16.6.2014

Synttäreitä ja liikaa ruokaa

kesääääää paita: new yorker // hame: h&m // korut: glitter ja osa saatu
kesäääyä  
Viimelauantaina oli pikkuveljen synttärit ja voi olla, että löydän viikon päästä itteni suurimmasta pudottajasta. Herkkuja on tullut vedeltyä ihan älyttömiä määriä. En mä edes tiennyt pystyväni syömään niin paljon.
   Päälle pääty New Yorkerin paita, josta tykkään ihan älyttömästi noiden olkapäiden takia. Antaa kivan piristyksen perus t-paitaan. Paidan kanssa mulla oli H&M:n hame jonka löysin mun kaapin perukoilta. Yläreunan rypytys tekee myös hameesta jollain tavalla tavallista mielenkiintosemman.
   Niin ja pari postausta sitten mä olin jo heittämässä hyvästejä pidennyksille, mutta kyllä ne ainakin vielä toistaseks sopii ihan hyvin omien hiusten sekaan raidoista huolimatta.

IMG_4689 IMG_4686 IMG_4683

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti