11.6.2014

Vaaleeta raitaa & byebye pidennykset

clj asuaaa IMG_4615 kesäasu
toppi: Seppälä // shortsit: New Yorker // aurinkolasit: H&M // korut: H&M ja Glitter

Kaveri laitto mulle vaaleita raitoja päähän ja lisää tulee. Tavoitteena olis saada joskus tää reuhka tummanvaaleeks. Oon koko elämäni ollut tummahiuksinen ja nyt mä päätin, että asiaan tulee muutos. Oon aina aatellut, että blondi ei sovi mulle, mutta tässä sitä mennään. Tulee olemaan pitkä projekti, mut onneks ainakin tää ensimmäinen välivaihe näyttää todella kivalle. Pidennyksiin en ruvennut värien kanssa kajoomaan, vaan aattelin josain vaiheessa hankkia uudet. Mut onpahan ainakin pidennykset valmiina sitten kun joskus päätän uudelleen muuttua tummaks!
   Kesän ehdoton lempparivaate taitaa olla kuvissa olevat pitsishortsit. Ne on ajautuneet vähän liiankin usein viimeaikoina mun päälleni. Saas nähdä mitä tästä postailusta tulee seuraavan kuukauden aikana. Mulla alkaa työt kotona navetolla perjantaina, ja tiiän kokemuksesta sanoo, että oon todella rättipoikkipuhki aina niitten jälkeen. Tosin voi myös käydä niin, että kun tulee kotona vietettyä enemmän aikaa, niin todennäkösesti otan kuvia ja postailen tylsyyteeni.
   

2 kommenttia: