3.6.2014

Ylioppilas vuosimallia 2014

yo1 yo4 yo6 yo3 yo7 yo2 yo8 Lauantaina vihdoinkin koitti se, mitä mä olin oottanut viimeset kaks kuukautta - ylioppilasjuhlat! Aamulla oli pieni jännitys, mutta kun oli saanut lakin päähän, niin tunne oli mitä mahtavin ja loppupäivä sujui ihan mahtavasti. Kahvittelua sukulaisten kanssa (tosin mä kittasin zero-colaa), sain kullalta ihanan korun (kyllä ne miehet vaan osaa, vaikka ei aina uskois), hyvää skumppaa, baarittelua, kavereiden kanssa juhlimista... Mitä muuta päivältä vois ees toivoo. Eikä edes vesisade päässyt pilaamaan mun fiilistä. Ilta menikin siis juhlien Kankaanpäässä. Mun juhlat tosin jatkuivat vielä eilenaamullakin Helin kanssa pienellä aamukaljottelulla. Haha! 
   Tänään sitten olikin Seinäjoella pääsykokeet restonomiks ja huh mä selvisin hengissä. Nyt vaan tarttee ootella tuloksia kesä-heinäkuun vaihteeseen asti. Nyt saakin ottaa rennosti töiden alkuun saakka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti