4.7.2014

Things I'm happy about

Viimepäivinä on ollut ihan älyttömän kiireistä ennen kuin nyt vasta ehdin istahtaa rauhassa koneelle. On myös tapahtunu ihan uskomattoman hienoja asioita, joista haluan hehkuttaa. Tällä hetkellä oon vaan niin mielettömän onnellinen kaikesta tapahtuneesta.
  PicsArt_1404465245041♥ Maanataiaamuna menin ihan normaalisti töihin ja töitten jälkeen muitten vielä nukkuessa rupesin selaan Facebookia. Kummitäti oli kirjoittanut mun seinälle: "onnea opiskelupaikasta!" Ja mä ihmettilin vaan silmät pyöreenä, että wou... Onkohan tää nyt totta. Samantien oli pakko mennä kurkkimaan SeAmk:n sivuille opiskelijavalintoja ja siellähän mun nimeni oli listalla! Pääsin siis opiskelemaan just sinne, minne halusin! Syksyllä musta tulee korkeakouluopiskelija ja ala on restonomi. 
PicsArt_1404465267434 ♥ Seuraavaks mulle tuli mieleen, että tää on oikeesti todellista. Mä muutan sysyllä Seinäjoelle! Samantien suuntasin vuokraoven sivuille ja löysin jopa muutaman mieleisen asunnon. Muutaman päivän selailun jälkeen yks nousi ylitse muiden ja laitoin sinne hakemuksen menemään. Seuraavana päivänä tulikin jo soitto, että kyseinen kämppä on meidän. Lähes kahden vuoden seurustelun jälkeen pääsen mun rakkaan kanssa rakentamaan yhteistä kotia. Saatiin siis lähes uusi rivitalo kaksio läheltä keskustaa.
   Mun muut kämppävaihtoehdot oli kerrostaloissa, mutta sen jälkeen kun oon asunut koko ikäni maalla, keskellä ei mitään, ei tullut edes mieleenkään, että mä oikeesti muuttaisin johonkin kerrostaloon. Rivitalo tuntuu tällä hetkellä parhaalta mahdolliselta vaihtoehdolta.
   PicsArt_1404465289085 ♥ Mä oon aina rakastanut sisustamista, mutta mun omaa pikkuhuonetta on aina ollut vaikee sisustaa täysin oman mielen mukaan, sillä se on ihan täyteen ahdettu kaikenmaailman kaappeja. Meidän saama rivitalo vapautuu 1.8. ja mulla on kuukausi aikaa sisutella sitä oman mielen mukaan ennen koulun alkua. Mikä voiskaan olla parempaa? Tällä hetkellä mä taidan osata koko Ikean sivuston ulkoo ja oon selaillut tosi paljon muiden kämppäpostauksia ja ottanut inspiraatiota omaan sisustukseen.
  PicsArt_1404465221220
♥ Tosin mä oon samalla tosi innostunut ja jännittynyt koko muutosta. Mua mietityttää, kuinka sopeudun uuteen kaupunkiin, josta tunnen ehkä just ja just pari ihmistä. Muutenkin on todella outoo mennä kouluun, josta mä en tunne ketään. Onneks asioilla on tapana aina kääntyä parhain päin ja ootan innolla, mitä tuleman pitää.


3 kommenttia:

  1. Oi vitsi miten mahtavaa, miljoonasti onnea opiskelupaikasta ja kämpästä! :) ihana postaus ja odotan innolla jos päästäis seuraamaan vähän tätä muutto- ja sisustusprosessia! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Ja ehdottomasti on tulossa paljon postauksia kämppään ja muuttoon liittyen. :) Voisin nyt jo kuvailla mun pieniä sisustus-hankintoja joku päivä. :)

      Poista
    2. Haha jes mahtavaa, alkaa itelläki nousta tää muuttokuume ni kiva seurata muiden prosesseja ja napata siitä ideoita :D

      Poista