17.7.2014

TOP 5 BLOGIT

Linkattuja blogeja tuli iso kasa ja mä valitsin niistä 5, jotka miellytti mua eniten. Nää ei oo missään järjestyksessä, sillä jokainen blogi on tavallaan omalaatuinen, eikä niitä edes voi laittaa paremmuusjärjestykseen. Blogeihin pääset linkkaamalla kuvien alapuolella olevia linkkejä.
  Just Breathe blogi

Mielettömän nätti Anette postaa harvoin, mutta todellakin panostaa postausten laatuun ja kuviin. Kuvat on sopivan valoisia ja tyttömäisiä.

Us and them blogi

Anna hallitsee todellakin kameran käytön jalon taidon. Kuvissa on ihan oma tunnelmansa ja mulle tulee niistä mieleen sana "tummanpuhuva." Tää tyttö osaa myös piirtää ihan uskomattoman hyvin.

Master of yourr own lifeblogi

Hennan blogia mä oon lukenut jo pidemmän aikaa ja silti edeenkin mä odotan aina innolla uusia postauksia. Hennalla on todella kiva tyyli ja vahvoja mielipiteitä asioista ja hei, tässä blogissa on myös kissoja!


fortify blogi
Oon selaillut tätä blogia monta kertaa aikasemminkin, mutta nyt vasta luin sitä vähän keskittyneemmin ja pidemmälle. Heta uskaltaa olla oma ittensä ja sen hyvin esiin blogissaan kivojen nättien kuvien kera! Jos jossain blogissa on iloinen ja positiivinen tunnelma, niin tässä.


ada sofia blogi
Pirteitä ja tyttömäisiä kuvia löytyy Ada Sofian blogista, josta välittyy samalla ilonen tunnelma ja hyvä fiilis. 

4 kommenttia:

  1. Moi, laitoin mun blogista linkin sun demi-juttuun et "linkitä blogisi" mut tajusin samalla ettet välttämättä enää lue sieltä koska se oli joskus huhtikuussa laitettu. Liityin seuraamaan ja jos kiinnostaa niin ois tosi jees jos kävisit laittamassa vaik kommenttia mitä mieltä oot mun blogista jne koska oon niin uus näis jutuissa :D
    http://miajuliaelisabet.blogspot.fi/

    VastaaPoista