16.8.2014

Almost blond!

rrriin hn rrriimhnhn rrriinhnd rriirn Mulla on mun koko elämäni ollut tumman ruskeet hiukset. Ehkä joskus on saattanut olla pari vaaleeta raitaa, mut oon aina kutakuinkin ollut samanlainen hiusten osalta. Nyt mä kuitenkin oon melkein blondi! Laitettiin kaverin kanssa pää täyteen raitoja ja leikeltiin latvoista huonompia pois ja tadaa - tää on lopputulos. Vaaleimmat hiukset, mitä mulla on ikinä ollut. Ette arvaakaan, kuinka outoo oli kattoo peiliin värjäysprosessin jälkeen. Oli pakko kattoo kahteen kertaan ja tarkistaa, että kukas vittu toi on?! Almost blond. OMG! Hahah!
   Suunnitelmissa olis vielä laittaa liukuvärjäys latvoihin tai sitten vois vetää vielä kerran pään täyteen raitoja joskus tulevaisuudessa. Vaikka mä jo ehdinkin miettimään, että pitäiskö värjätä takas ruskeeks että sais vetää pidennykset taas päähän (riippuvuus(ko)?), niin täytyy myöntää, että nää on todella kivaa vaihtelua. 

6 kommenttia:

  1. Tosi kiva väri! Sopii älyttömän hyvin sinulle :) Itsekin haaveilen vähän samantyylisestä, kun on ollut ruskeat/mustat niin pitkään jo. Vaalentaminen on vaan aina pelottavaa, kun ikinä ei tiedä lopputulosta varmaksi ja ei halua että tukka kärsii !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Itekin mietin pitkään, että vaalentaako vai ei, mut kerranku alotin tän vaalennusoperaation niin nyt on vaan kauhee himo koko ajan vetää lisää raitoja päähän. Ja pahintahan täs tosiaan on se hiusten kärsiminen. Vääränlaisen värin saa aina korjattua, mut vaurioitunutta hiusta ei voi oikein paikata millään... Mut kannattaa lähtee kokeilemaan just raidoittamisen kautta vaaleempaa sävyä. :)

      Poista
  2. Aivan ihana tää sun blogis, joten sait uuden lukijan! :)

    http://amandajosefiina.blogspot.fi

    VastaaPoista