25.8.2014

Autumn is here. Enjoy!

leatherlove5 leharlove2345 letherlove letdtfhhkkjb letherlove3
letherlove2 Kai se on pakko myöntää, että ei se kesä kestä yhtään kauemmin, vaikka mä kuinka hoilaisin Neljänsuoran "Kesä vielä jäädä vois" tai Vesku Jokisen "Kesän lasta." No ei se mitään. Tarvii varmaan vaan vaihtaa hoilaukset Kuningas Pähkinän & Setä Tamun "Syksyllä Palmasiin."
   Myös mun hiukset päätti vaihtaa värinsä syksysen keltaseks. Vedettiin latvoihin ombré väri, mut se jätti noi raitojen seassa olleet tummemmat hiukset keltaseks ja nyt mä näytän kanan pojalta. Nyt vois vielä kaivaa kaapin pohjalta keltasen röyhelömekon, jota iskä sano tipumekoks, niin olisin ihan täydellisessä kuosissa kananhäkkiä varten. Ties vaikka joku rankkuri nappais mut vahingos. Hah. Hauskaa(ko)? 
   Viimeviikonloppu meni Kankaanpäässä hörhiäisissä ja hauskuudesta kertoo ehdottomasti se, että mä unohdin kameran kokonaan. Mut no, ihan hyvä että kaikkia hauskuuksia ei tuu ikuistettua ja mä voin yksikseni naureskella kaikille päähän jääneille mielikuville. Viikon päästä alkaa myös koulu ja voi tätä jännityksen määrää. Voi olla, että teen aiheesta vielä oman postauksen. Seinäjoki kutsuu tänäviikonloppuna siis lopullisesti tai ainakin seuraavaks kolmeks ja puoleks vuodeks. Palaillaan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti