11.8.2014

Elämäni aakkoset

Aaro - Mun rakas pikkuveli, jota mä rakastan yli kaiken (kuten myös mun muita pikkuveljiä). Jotenkin vaan oon kokenut ihan erilailla asiat ton nuorimmaisen kanssa. Oon esim. vaihtanut sille vaippoja, pessyt sen paskasta persettä ja voi luoja, varmasti yks mun kesän onnellisimmista hetkistä oli sen kun opetin Aaron ajamaan polkupyörällä. Tuntuu aivan mielettömältä nähdä kuinka saa jonkun oppimaan jotakin tärkeitä taitoja.

Banaani - Hedelmä, joka maistuu ihan täydelliseltä, mut jolle mä oon luultavasti hieman allerginen, sillä se saa mun alahuulen turpoomaan ja kihelmöimään...!? Kumma juttu.

Cosmopolitan - Paras Suomesta löytyvä naisten lehti, jota tulee ostettua vähän turhankin usein, vaikka jutut ovat aina loppujen lopuks samanlaisia.

Delfiini - Rakastan piirrellä delfiinejä. Yleensä lukio- ja yläastetunneilla tylsyyden keskellä tuli piirreltyä paljon delfiinejä kaikkien muiden örkkimörkkien lisäks.

Elämä - Asia, jota mä arvostan todella paljon. Ilman sitä mulla ei olis mahdollisuutta esim. tuntea aurinkoa iholla ja kirjoitella blogia.
sascagbgd
Facebook - Sitä tulee tuijoteltua vähän liiankin usein, vaikka siellä ei mitään uutta koskaan oo.

Gryffindor - Rohkelikko ♥

Harry Potter - Mä oon niin kiitollinen J.K. Rowlingille Potter -sarjasta. Ehkä nerokkain kirjasarja, joka on ikinä kirjotettu. Harry Potterit tais olla ensimmäisiä oikein paksuja kirjoja, jotka mä jaksoin lukea kannesta kanteen ja joita luen nykyäänkin lähes vuosittain lävitse. Mä oikein anelin äitiltä, että saan ottaa kaikki meidän Harry Potterit mukaan Seinäjoelle - enhän mä vois elää ilman niiden tuomaa taikaa ja pakoa pois arjesta.

Iskä - Rakas ihminen, joka sai mut pienenä nauramaan ensimmäistä kertaa elämässäni.

Joulu - Mä odotan nyt jo innolla joulua, kun saan ripustaa meidän kämpän täyteen valoja ja suunnitella joululahjoja. Todennäkösesti osaan tänä vuonna myös ihan erilailla arvostaa ensimmäistä kertaa joulun tuomaa yhteistä aikaa perheen kanssa poismuuton takia.

Kesä - Vuoden parasta aikaa. Mikään ei oo parempaan kuin heittäytyä vapaalle, ajella keskellä yötä tyhjäs keskustas, käydä yöuinneilla ja maistella kaljaa loistavas seuras murehtimatta mistään.

Laulaminen - Etenkin yksin autossa. Mulla on ehkä maailman huonoin lauluääni, mut silti on ihanaa hoilata pitkillä automatkoilla yksinään iskelmähittien parissa. Ihan sama onko biisi hyvä vai huono, kunhan osaan vaan sanat niin omat pikabileet autossa on taattu!

ssscsvdv Musiikki - Ilman musiikkia ei olis mitään. Mikään ei oo parempaa kuin uppoutua pelkästään kuuntelemaan ja antaa musiikin viedä mukanaan.

Niitit - Oon ihan hulluna kaikkii niittiyksityiskohtiin vaatteitta, laukuissa ja kengissä. Ette arvaakaan paljonko kaduttaa etten ostanut täydellisiä niittikenkiä viimeviikonloppuna ja ne oli vieläpä alennuksessa. Tarvii pitää peukkuja, että ne kenkulit on edelleenkin liikkeessä vielä keskiviikkona, kun ajelen Seinäjoelle taas.

Onni - Asia, jota mulla on tällä hetkellä paljon, vaikka sen määrää ei voikaan mitata. Lisäks mun entisen kissan nimi oli Onni. Onni oli kauhee tappelupukari, joka tuli kotio usein poski verta vuotaen. Silti se oli ainakin mulle älyttömän kiltti aina - ei raapinut vaikka mä kuinka kiskoin sitä pienenä hännästä kaikin voimin.

sssdvdsvd Pisuli - Mä ihan oikeesti kutsun mun kissaa Pisuliks. Kisu - Kisuli - Pisuli... Eikö ookin ihan järkevä nimen väännös? Hah

Quote - Rakastan lukea kaikenlaisia siteerauksia. Voisin istua koko päivän niihin syventyen. (Onko suomen kielessä edes q:lla alkavia sanoja?)

Rakas - Mulla on maailman ihanin mies, joka saa mut aina nauramaan huonoilla vitsellään, johon mä voin aina luottaa ja joka tietää mistä mä kutian iltaisin, mutta en aamulla. Eetu ♥

Suvi - Nimi, joka mulle meinattiin antaa pienenä. Musta olis tullut Suvi Tuulia. Mä oon kuitenkin paljon tyytyväisempi Sonjana.
ssscdcldcaj
Tietokone - En pärjäis varmaan viikkookaan ilman tietokonetta. Jotkut höpisee, että tabletit korvais tietokoneet, mutta höpön löpön. Mä käytän ainakin tietokonetta maailman tappiin asti.

Unelmointi - Mä uppoon usein ajatuksiini ja unelmoin uusista kengistä, ulkomaan matkoista yms. Tosin tällä hetkellä mä unelmoin lähinnä kattolampuista, sisustustyynyistä ja huovasta sohvan päätyyn. Voi kun olis miljonääri...

Volkswagen - Automerkki, josta Eetu aina haaveilee. Itekin näin kyllä aivan täydellisen yksilön viimeviikonloppuna eli ehkä se on kohta myös mun haaveissani. Hah, tuskin.

Wikipedia - Oon kauheen tiedonjanonen ja tykkään etsii tietoo kaikesta mahdollisesta.

ssökcsoks Xbox- Oonhan sentää pelihullu. Tosin pleikka vie voiton.

Ystävät - Viimevuosina mä oon saanut paljon uusia ihania kavereita, mut aidot ystävät, joille mä voin oikeesti kertoo kaiken on harvassa, mut niistä mä aion myös pitää lujaa kiinni.

ZzzZz - Nukkuminen on parasta, etenkin silloin kun mä nään mitä oudompia unia.

Åhlens - Googlasin kirjaimen Å ja google viisaana antoi tulokseks å. Enhän mä tähän olis pystynyt keksimään mitään järkevää sanaa. Ei mun aivokapasiteetti riitä å-kirjaimeen asti.

Äiti - Tarviiko edes selittää ♥

Ööö - Öööö... Tähän on hyvä lopettaa, kun loppuu sanat suusta!
  saspokcpoks

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus ja ihania kuvia! Tästä sun blogista näkee, että panostat siihen. :)

    http://erikaonnenkupla.blogspot.fi/

    VastaaPoista