29.8.2014

Hair update

hairr2 IMG_20140828_175334 IMG_5616 Vietin Keskiviikkoiltana tovin jos toisenkin citymarketin hiusvärihyllyjen kanssa. Selailin varmaan ikuisuuden niitä hiusväritupsukansioita ja olin ihan hukassa hiusvärivalinnan kanssa. Loppujen lopuks päädyin L'oréalin Casting Creme Clossy Blonds -väriin sävyssä 108 Satin Blonde/luonnonvaalea tuhka. 
   Laitoin Eetun (värjäysensikertalainen! hah!) läträämään värin mun päähän ja ette arvaakaan paljoko mua jännitti toi lopputulos. Pikasen hiustenkuivauksen jälkeen mun hymy nousi varmaan yli korvien. Nyt tää väri on just sellanen, mitä oon tavotellu ja mun vaalennusoperaatio taitaa päättyä tähän. Seuraavaks onkin hoito-operaatioiden vuoro. Seuraavan kerran saankin sit varmaan kirota, kun alkaa tyvikasvu näkymään pahemmin. 

4 kommenttia:

  1. Ite en oo itse ikinä oppinut värjäämään hiuksia kotona ilman että hiukset ei olisi tippuneet päästä/ keltaiset :D

    muusamarias.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi keltasuus ja hiustenpäästä tippuminen on kyl kauhee haaste blondaamisen kanssa. Ite en voi muuta ku ihmetellä, että kuinka mä onnistuin kerranki näitten hiusten kanssa :)

      Poista
  2. Voi kivat hiukset tuli! Ja heei sulle olis haastetta mun blogissa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) Tartteepa mennä katsastamaan toi haaste :)

      Poista