26.8.2014

IN / OUT

Mä oon nähnyt blogeissa tälläsiä postauksia ja halusin toteuttaa oman versioni. Mä oon todella huono seuraamaan muotia ja maailman menoo, mut mun pään sisällä nää asiat on ainakin in/out.
  INNin1 LUONNOLLISET HIUKSET
Etenkin luonnollisen vaaleet hiukset miellyttää mun silmää tällä hetkellä todella paljon ja himoitten ton värisiä hiuksia kuin vasemmassa kuvassa. Vetyperoksidiblondit on vaan jotain niin kamalaa, mut ah nää tälläset luonnolliset vaaleet on ihan täyttä rakkautta.
in3 VIININPUNAINEN
Normaalisti jos multa kysytään lempiväriä, niin vastaan pinkki. Mut tällä hetkellä ehdoton lemppari on viininpunanen. Kaikki normaalit kirkkaanpunaset on hyi, mut viininpunanen hipoo tädellisyyttä. Ihan sama näänkö mä kaupassa kyseistä väriä kynsilakassa, kengissä, tyynynpäälisissä tai miesten kalsareissa, niin mä kuljen sitä kohti sydämen kuvat silmissä.
in2 NAHKAHOUSUT
Nahkahousut tuo mukavasti lisää kiinnostavuutta asuun. Tykkään käyttää perus mustia farkkuja, mut mustat nahkahousut on paljon erikoisemmat. Omat kappaleeni ei tosin oo aitoo nahkaa, mut no menetteleehän ne. Mulla oli aikasemminkin tekonahkaset housut Vero Modasta, mut niiden nahkapinta kulu pois. Tällä hetkellä on käytössä New Yorkerin versiot. Saas nähdä kauanko nekään kestää, mut silti... Noi on vaan niin täydellisen näköset jalassa.
OUTT out3 SYKSYSTÄ VALITTAMINEN
Syksy tulee, ilmat viilenee, sataa vettä ja ihmiset valittaa kuin viimeistä päivää. Siis ihan oikeesti. Syksyllä on muutenkin ehkä vähän kurjaa kun sataa koko ajan vettä, mut mitä se valittaminen parantaa. Vaikka sä valittaisit kuinka, niin ei se vesisade lopu. 
   Kannattaa mieluumin ottaa ilo irti kaikista pienistä asioista ja nauttia esim. syksyn väreistä, sillä ne ei kestä kauaa. Kaikki huonotkin asiat tuntuu paremmilta, kun ei valita koko ajan.
  out2
TERÄVÄT KYNNET
Nykyään oon monilla nähnyt teräväpäisiä geelikynsiä - vieläpä semmosia överikoristeltuja. Siis onko nää ihmiset tälläsillä kynsillä lähdös raatelemaan jonkun? Näyttää ainakin mun silmissä petokotkan kynsiltä. Mä arvostan vaan paljon enemmän yksinkertasuutta kynsissä.
out1
TERVEYSSANDAALIT
Onko kamalampia kenkiä olemassa? Ei, jos multa kysytään. Noista tulee mieleen sairaalatädit ja ala-asteen opettajat. Mut se, että nää kengät on nykyään tyyliin jokasen muotibloggarin suosiossa, herättää mussa vaan kysymyksen, että mitä ihmettä. Kukahan tänkin villityksen on keksinyt. Nää kengät sais mun puolesta jättää sinne sairaalan puolelle.

kuvat: weit

9 kommenttia:

  1. Oon niin samaa mieltä noista in jutuista! Mun lemppari väri on jo pari syksyä sitten ollut viininpunainen, ja huomaan yhä haalivani kaikkea sen väristä itelleni :D Out juttuihin pystyn myös samaistumaan, mutta noista terveyssandaaleista en oo vielä osannu muodostaa kunnon mielipidettä oonko puolesta vai vastaan. Omistan sellaset, mut käytin edellisvuonna niitä nimenomaan ala-asteella kouluavustajana työskennellesäni, joten ei ihan heti tule mieleen laittaa niitä jalkaan, kun lähden kaupungille! :D Kiva postaus kyllä, pitää laittaa tällanen idea korvantaakse :)
    http://henspeslittlethings.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saas nähdä innostunko mäkin vielä joskus noista terveyssandaaleista, sillä monta kertaa oon monista tommosista villityksistä innostunut sit vasta kun kaikki muut on luopunu niistä jo. :D

      Poista
    2. Joo toi kuulostaa tutulta mullekin! :D Ja sillon niitä juttuja ei yleensä enää löydä mistään!

      Poista
  2. Mulle iski kaikki nuo jutut, burgundy tosin mulla on enemmän sellanen tumma aniilin sävy, joka nyt on iskenyt. Ja nuo pisaranmalliset kynnet on aivan ihania, JOS ne on tehty omasta kynnestä. Ihan loistava postaus!

    VastaaPoista
  3. En oo ennen törmännytkään tämmöseen postaukseen :) Luulin aluks, että tässä kuului kertoa mitä itse luulee olevan tällä hetkellä muodissa, joten sen takia ihmettelin miksi olit laittanut ns "terveyssandaalit" out:n puolelle mutta sitten tajusinkin jutun juonen :)
    Ite henkilökohtaisesti olin aluks kans järkyttyny tosta sandaali-ilmiöstä mutta nyt mun silmät alkaa pikkuhiljaa tottuu niihin ja voisin jopa harkita itsekin ostavani sellaiset valkoisena :) (tosin käyttö siirtyisi ensikesään :D)

    http://www.six-feet-tall.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihanat nuo ihailemasi hiukset! Luonnolliset värit hiuksissa on kaikista parhaita:) Nuo kynnet on sinänsä aivan kamalat, vaikka onhan ne taidolla koristeltu. Mutta kuka oikeasti pystyy tekemään mitään tuollaisissa? Epäkäytännöllisyyden huiput. Nuo sairaalasandaalit kuuluvat myöskin todellakin out -listaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen mäki haluaisin tietää, että mitä noilla kynsillä ylipäänsä tekee... :D Itelläni on luonnostaan pitkät kynnet ja pärjään niitten kans hyvin, mut sit jos meen lykkäämään päälle tekokynnet, niin enhän mä osaa toimia niiden kans ollenkaan. :D

      Poista
  5. Kiva postaus! :) Vois itekki tehä tälläsen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kannattaa tehdä. Oli tosi mielenkiintosta miettiä noita in ja out kohtia. Ja olishan se siistiä lukee teidän muidenki tekemiä vastaavia versioita tälläsestä postauksesta :)

      Poista