15.8.2014

"Shopping is my cardio." -Carrie Bradshaw

Tyttöjen kans lähdettiin keskiviikkona kämpille pitämään hauskaa ja eilispäivä menikin Seinäjoen kauppoja kierrellen. Puolet kaupoista jäi varmaankin multa kiertämättä, sillä mä olin vähän hukassa keskusta-alueella. On meinaa ihan älyttömän vaikeeta lähtee kiertelee melkein outoon paikkaan ja yrittää löytää sieltä jotain. Näytettiin varmaan lähinnä turisteilta, kun yritettiin google mapsin kanssa suunnistaa suuntaan jos toiseen. Tosin jotain hyvää siinäkin - mä en ehtinyt tuhlaamaan niin paljon! Ehkä mä teen kuitenkin Eetun kanssa vielä shoppailureissu nro. kakkosen! 
IMG_5526 sscssvdvd Baby Lips tarttu mun mukaan jo pari viikkoo sitten cittarista. Onhan sitä sentään hehkutettu, vaikka kuinka paljon, mut pakko todeta, että mä en kokenut sen kanssa mitään ihmeellistä. Ihan tavallinen huulirasva, jossa on vähän normaalia enemmän väriä.
  ringsIMG_5512 Lindexissä oli paljon nättejä koruja -70% ja mun sisäinen shoppailijahullu innostui siinä vaihees. Noi koruthan oli melkein ilmasia! Tosin lehtisormus on glitteristä ostettu ihan normaalihinnalla.
  IMG_5519IMG_5523
Mä kattelin näitä kenkiä jo viimeviikolla KooKengässä ja mä rakastuin! Tosin jätin ne ostamatta vielä silloin. Koko alkuviikon sitten kirosin kun en ostanut niitä - olihan ne sentään vielä alennuksessa. No keskiviikkona heti ensimmäisenä mä melkein juoksin pääkolmantena jalkana katsomaan, että onko noita rakkauskenkiä vielä jäljellä ja olihan niitä. Noi on muuten älyttömän hyvät kävellä paksun korkonsa ansiosta.

Vaatteita mä en oikeestaan ostanut ollenkaan. Kumma kyllä... Lukuun ottamatta perus harmaata t-paitaa.
   Eilen illalla päätettiin vielä lähtee elokuviin katsomaan Fault in our stars ja nyt on ihan pakko kehua! Mua pelotti aluks, että elokuva olis ihan täys floppi, mutta itseasiassa se oli paljon parempi kuin kirja. Puolet leffasta sai pidätellä itkua. Ehkä surullisin leffa, mitä mä oon nähnyt, mut samalla se oli hauska. Näyttelijät oli hoitanut hommansa täydellisesti ja aion todellakin hankkia ton elokuvan ittelleni, kun se vaan joskus ilmestyy dvd:lle. Käykää ehdottomasti kattomas toi, ellette vielä oo ehtineet - ette tuu pettymään.

Vaihdoin muuten jälleen kerran blogin nimen ja tällä kertaa toivottavasti pysyvästi. Oma nimi kuitenkin on ainutlaatunen ja antaa selvän kuvan, että tää on mun blogi, eikä kenenkään muun. 

5 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia! Nuo kengät on tosi upeen näköiset :) Itse ihan tykkäsin tuosta Baby lips huulivoiteesta! Siinä oli ihan kiva sävy ja tuoksu, jos vertaa normaaliin huulirasvaan.. paitsi nuo on ehkä hieman "vetisiä" ja joutuu lisäämään aika usein!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia :) Nuo kengät on kyl täyttä rakkautta <3

      Poista
  2. Jumalattoman ihanat kengät! Sain inspistä ostaa itelle uudet syyskengät, hihi... Voiskin lähtee suoraan kauppaan♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookin ♥ Kiva antaa inspistä jollekin :)

      Poista
  3. Aivan ihanat kengät, ihan täydelliset syksyyn! Haluuuun ♥ Mulla oli muuten ihan samat fiilikset The Fault in our Stars:ista - pelkäsin sen leffaversion olevan sellanen kliseinen teiniromanssihömppä, mutta se olikin aivan ihana ♥

    http://chiquine.blogspot.fi

    VastaaPoista