7.9.2014

Blue cardigan

sinine neule3 sinine neule2 sinineneule4 sinine neule1 Tyynykasan päällä istuskelua, jyskin alennustyynyihin hullaantumista, ekojen koulupäivien jännittämistä, siivoushulluuden puhkeemista, hiustenleikkuuta, liikaa syömistä (ja juomista), hyvien kaverien kanssa sekoilua,  liian aikasin heräämistä, pleikkarilla pelaamista, tutustumisleikkejä, Seinäjoella eksymistä, uusiin ihmisiin tutustumista...

Lista vois jatkua loputtomiin. Koko viikko on ollut niin tapahtuma täyteinen, että tuskin oon ehtinyt istumaan koneella sen enempää, että tilasin opiskelijakortin. Mä oon koulun penkillä istunut viimeks helmikuun tienoilla ennen ylppäreitä ja pakko myöntää, että jännitti aivan helvetisti (suoraansanottuna) mennä kouluun maanantaina. Mun viimeviikonlopun fiilikset oli suurinpiirtein "yäääh mä en haluu mennä", mut pakko myöntää nyt, että porukka siellä vaikuttaa tosi mahtavalta, eikä koulussakaan tai opinnoissa toistaseks oo vielä mitään haukuttavaa, ellei pientä väsymystä lasketa. Ei voi muuta kuin todeta, että oli todella hyvä päätös lähteä tänne Seinäjoelle opiskelemaan ja mä oon todellakin viihtynyt.
   Viikonloppuna saatiin sohvakin vihdoin ja viimein tänne Seinäjoella asti. Tuli melkein kyllästymiseen asti jo istuskeltua lattialla telkkaria kattellen. Aattelin tässä lähipäivinä tehdä kunnon kämppäpostausta vielä, kun kaikki on nyt suurin piirtein paikoillaan.

Kuvissa on mun tänäviikonloppuna tekemä neulelöyty. Hintaa jäi alennuksen jälkeen tälle vähän päälle 13 euroa. Ei paha mun mielestä ja onhan toi väri mitä ihanin. Ja tosta topista vielä sen verrän, että eräs kaunis viikonloppu vieraillessamme mummulassa vaari kysy multa, että oonko mä unohtanu paidan kotio, kun mulla oli toi pelkkä toppi päällä!! Onhan tossa kieltämättä vähän avara kaula-aukko. Hauskinta tais kuitenki olla se, että vaarilla ittellään ei ollut ees housuja jalassa ja mulla mukamas oli liian vähän vaatteita päällä! Hahah!  

2 kommenttia:

  1. Kaunis asukokonaisuus! Tuo sininen neule sopii sinulle kuin tehty :) Väri käy hiuksiin ja kasvoihin muutenkin.

    VastaaPoista
  2. Kiva kokonaisuus! Toppi on todella nätti ja neule on niin mukavan näköinen ja väriltään upea :)

    http://ellanooran.blogspot.fi/

    VastaaPoista