18.9.2014

Home sweet home ♥

Koko aamu meni siivotessa ja vihdoin ja viimein sain kuvatuks meidän asunnon kokonaan. Eli luvassa kämppäpostaus! Varoitus: Sisältää miljoona ja yks kuvaa! Alan oleen viimeinki tyytyväinen meidän sisutukseen nyt kun on sohvakin paikallaan sekä lamput hankittuna katoon. Elettiin eka kuukausi iltaisin lähes pimennossa.  
   Mikro on viritetty omalaatusesti paikalleen, seinissä on rumia jälkiä edellisen asukkaan jäljiltä, meillä ei oo sälekaihtimia tai rullaverhoja, huonekalut on Ikean halppiksia, sauna on tuskallisen pieni ja vieläpä sähkökäyttönen, mitä mä vihaan, mut pakko myöntää, että oon nyt jo kiintynyt meidän kämppään. Just täydellinen mulle ja Eetulle! Eipä tätä vielä oikein osaa kodiks kutsua, mut ehkä sitten joskus.

MAKUUHUONE koti3 koti7 koti5 koti4 koti2 koti6
ETEINEN koti1 KEITTIÖ koti10 koti9 koti13 koti11 koti12 KÄYTÄVÄ koti8 OLOHUONE koti15 koti16 koti20 koti17 koti18 koti14 koti19

4 kommenttia:

  1. APUA! MISTÄ toi olohuoneen valaisin on?! :o täydellinen!!! :o <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Prismasta :D itekki oon ihan rakastunu siihen! :D haha

      Poista

  2. Sun blogi on tosi kiva ja ihana koti! :) Liityin lukijaksi, ja ajattelin linkittää oman blogini myös. Mun blogini on sisustuspainotteinen, ja oon suunnittelemassa omaa sisustusmallistoo, josta kirjottelen sinne välillä.

    P.S. Siellä on myös arvonta nyt käynnissä!

    http://bytiahenriikka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Mä niin tykkään, kun ihmiset tekee asuntopostauksia. Muiden asunnot näyttää aina niin mielenkiintoisilta (ainakin omaan verrattuna ja on jotenkin kiva nähdä minkälaisia muiden asunnot on. Jotenkin epäreilua miten toiset saa kuvattua huoneet mielenkiintoisesti, itse jos yrittäisin niin ei varmana tulisi niin "mielenkiintoisia" kuvia. Mutta kivan oloinen blogi, kiva ja sujuva tapa kirjoittaa. Ihastuin noihin pinkkeihin höyheniin bannerissa, ihanat! :)

    VastaaPoista